Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: ما یک وظیفه دینی، شرعی و انسانی در برابر فوت‌شدگان کرونا داریم و با رعایت نکات بهداشتی این افراد دفن می‌شود.

فرخ جلالی، سرپرست جدید آرامستان‌های شهرداری تبریز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور همه مردم وظایفی برعهده دارند تا کاری کنیم که بیماری واگیر در تبریز بالاتر نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از همه مردم درخواست دارم تا درصورت فوت یکی از عزیزانشان به عنوان یک فرد تجمع نکرده و فقط افراد درجه یک و تعداد خیلی محدود برای تشییع بیاید، گفت: متاسفانه برخی‌ها کرونا را جدینگرفته و حتی اطلاعیه تشییع جنازه و دعوت مردم برای شرکت در مراسم منتشر می‌کنند.

سرپرست آرامستان‌های شهرداری تبریز خاطرنشان کردط: البته برخی افراد هم در خانه فوت می کنند از این‌رو حتما هنگام دریافت برگ فوت  به دکتر دلایل فوت را به دقت بگویید.
 
وی با اشاره بر اینکه برای دفن متوفیان کرونا یک غسالخانه جدید در ۷۲ ساعت ایجاد شد و کلیه شرایط کفن و دفن برای آنها به صورت کامل انجام می‌گیرد، توضیح داد: غسال‌ها و گورکن‌ها با لباس مخصوص و ویژه این عملیات انجام می‌دهند.

جلالی با بیان اینکه تا به امروز ۱۵ نفر  در تبریز به علت کرونا دفن شده‌اند، گفت: رعایت حفظ شان متوفی جزو اولویت ماست به طوریکه ضمن رعایت بهداشتی، حفظ حرمت جنازه را نیز در نظر می‌گیریم.

وی متذکر شد: ما نگرانی قانونی و اخلاقی و شرعی داریم و با اینکه جای مخصوص برای دفن کرونا مشخص شده است ولی در جای دیگر هم می‌توان دفن کرد زیرا مقررات بهداشتی به صورت دقیق و کامل رعایت می‌شود.

جلالی تاکید کرد: با تومه بر اینکه در روزهای اعیاد و آغاز سال جدید هستیم سعی کنیم در این چند ماه به آرامستان‌ها مراجعه نکنیم و از حضور بیش از حد در تشییع جنازه‌ها خوددداری کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز تشییع جنازه کرونا بیماری آرامستان قبرستان ویروس کرونا خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی ویروس آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا با اشاره به فرا رسیدن ایام مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به منظور برگزار هرچه باشکوه‌تر انتخابات، تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات در مرحله دوم، همچون دوره‌های گذشته به منظور تأمین برق پایدار شعبات اخذ رأی همکاران این شرکت ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها، تمهیدات لازم برای ایجاد زمینه و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پر شورتر انتخابات انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: هدف صنعت برق حضور گسترده و بدون دغدغه مردم همیشه در صحنه پای صندوق‌های رأی گیری است.

فرج نیا با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی ناامن در برخی نقاط شهر ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث از مسئولین ستادها و نمایندگان نامزدها خواهشمند است از نصب نا ایمن بنرهای تبلیغاتی روی تیرهای برق و درحریم شبکه‌های برق خودداری کنند.

کد خبر 6097852

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز