Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در گزارشی از پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان از مطالبات سال ۹۷ مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی غیر دانشگاهی و خصوصی خیریه همدان خبر داد.

دکتر سعید فرجی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تلاش همکاران در ستاد سازمان و دریافت اعتبارات مورد نیاز کلیه مطالبات پزشکان، آزمایشگاه ها، مراکز تصویر برداری، درمانگاه ها، بیمارستان های دولتی غیر دانشگاهی و خیریه سال ۹۷ استان همدان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل بیمه سلامت همدان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مراکز طرف قرارداد که با وجود شرایط اقتصادی خاص کشور همچنان در ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان این اداره کل تلاش می کنند، از پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد ریال از مطالبات سال ۹۷ این مراکز خبر داد و افزود: مطالبات پزشکان، آزمایشگاه ها، مراکز تصویر برداری، درمانگاه های خصوصی و خیریه سال ۹۷ به طور کامل تسویه شده است.
وی با اشاره به پرداخت کامل مطالبات سال ۹۷ درمانگاه ها و مراکز دولتی غیر دانشگاهی تصریح کرد: مطالبات بیمارستان های خصوصی طرف قرارداد نیز به طور کامل پرداخت شده است.
فرجی به پرداخت مطالبات سال ۹۷ داروخانه های طرف قرارداد اشاره و بیان کرد: از مانده مطالبات سه ماهه آخر سال ۹۷ مطالبات دی و بهمن ماه و ۳۰ درصد از اسفند ماه سال ۹۷ این مراکز پرداخت شده که با پیگیری های صورت گرفته ۷۰ درصد باقیمانده اسفند ماه سال ۹۷ نیز به زودی پرداخت می شود.
مدیرکل بیمه سلامت همدان همچنین درباره پرداخت سطح یک درمان در سالجاری گفت: طی یک ماه اخیر بخش قابل توجهی از مطالبات سال ۹۸ مراکز جامع بهداشتی درمانی درسطح استان همدان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه پرداخت سطح یک به صورت سرانه صورت می گیرد، اظهار کرد: بیش از ۸۳ درصد از کل هزینه های سال جاری این مراکز به مبلغ بیش از ۶۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
همکاری سازمان بیمه سلامت ایران با وزارت بهداشت در مهار کروناویروس


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت ایران به یاری و کمک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در زمینه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا آمده است، گفت: سازمان بیمه سلامت ایران با سامانه ۱۶۶۶به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی سوالات مردمی در زمینه بیماری کرونا ویروس است.
فرجی اظهار کرد:اداره کل بیمه سلامت همدان جزء اولین استان هایی است که در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سامانه ۱۶۶۶ مشارکت داشته است، در همین راستا در تاریخ هفدهم اسفند ماه سال جاری همکاران پزشک اداره کل با حضور در سامانه ۱۶۶۶ به بیش از ۲۶۰ سوال مطرح شده در زمینه ویروس کرونا پاسخ دادند.
مدیر کل بیمه سلامت همدان با بیان اینکه توصیه می شود که بیمه شدگان عزیز در منزل استراحت کنند و از تردد های غیر ضرور در سطح شهر خود داری کنند، گفت: این موضوع علاوه بر کاهش بار مراجعات غیر ضروری به مراکز بهداشتی باعث کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا نیز می شود.
وی با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان، تصریح کرد: اداره کل بیمه سلامت استان همدان علاوه بر اینکه تسهیلاتی را برای مراکز طرف قرارداد خود از جمله مهلت تمدید قرارداد و تمدید پروانه پزشکان طرف قرارداد تا پایان خردادماه سال ۹۹ در نظر گرفته است، در راستای صیانت از سلامت بیمه شدگان تمامی بیمه شدگان صندوق کارکنان دولت، با همه نسبت های اصلی، تبعی یک، تبعی دو و تبعی سه و نیز بیمه شدگان صندوق روستاییان و سلامت همگانی و نیز صندوق سایر اقشار در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار در اسفند ماه سال جاری و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه بدون حضور در دفاتر پیشخوان و نیاز به تمدید دفترچه می توانند تا ۳۱ فروردین ماه سال ۹۹ به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و از خدمات سلامت استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین درباره تایید داروهای پر هزینه و پرونده ای تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده تا مراجعه بیمه شدگان به ادارات کل به حداقل کاهش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان بیمه سلامت کروناویروس دولتی غیر دانشگاهی مطالبات سال ۹۷ اسفند ماه سال ویروس کرونا طرف قرارداد استان همدان بیمه شدگان پرداخت شده اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان