Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:10:27 GMT

کشف 22هزار لیتر سوخت دپو شده در بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۹۵۰۷

کشف 22هزار لیتر سوخت دپو شده در بندرلنگه

سرپرست انتظامی شهرستان "بندرلنگه" از کشف 22 هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده به ارزش یک میلیارد و 540 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "مهراب کاظمی"  گفت : در راستای اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده به سوخت قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل دپو و نگهداری غیرمجاز سوخت را در یکی از روستاهای بندر لنگه شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از بررسی و تأیید صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و موفق به کشف 22 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

سرهنگ کاظمی، ارزش محموله های مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و 540 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد:تلاش ها در جهت شناسایی قاچاقچیان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ،اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه