Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح از پرداخت مبلغ هزار و 420 میلیارد ریال به مراکز درمانی نیروهای مسلح با هدف مهار بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر نوروزی ضمن تشریح اقدامات این سازمان در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: این سازمان قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، در گام نخست با گسترش خدمات غیرحضوری و تغییرات در نحوه ارائه خدمات از مراجعات و تجمع جامعه هدف خود پیشگیری به عمل آورد که این اقدام به سرعت در سایر ادارات دولتی نیز به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اقدامات جدید ساتا برای کاهش مراجعات بیمه شدگان به دفاتر

وی گفت: با افزایش مدت زمان اعتبار دفترچه‌های درمانی و پرونده‌های بیماران ویژه؛ تعویض تلفنی دفترچه‌های درمانی در کل کشور؛ افزایش مهلت زمان پذیرش اسناد درمانی سال 98 تا پایان اردیبهشت 99؛ افزایش سقف ریالی تأیید داروهای عادی در داروخانه‌های برخط از مبلغ 6 میلیون ریال به مبلغ 10 میلیون ریال؛ افزایش سقف ریالی تأیید داروهای خاص در داروخانه‌های برخط از مبلغ 25 میلیون ریال به مبلغ 30 میلیون ریال؛ تمدید سیستمی اعتبار گواهی تحصیلی دانشگاهی برای فرزندان ذکور و پذیرش خدمات سی.تی.اسکن ریه با امکان تجویز توسط تمامی پزشکان، موجبات کاهش مراجعات بیمه‌شدگان به دفاتر خدماتی در سراسر کشور فراهم شده است.

تا آخر اردیبهشت 1399 تمامی هزینه‌های بستری زایمان با فرانشیز صفر محاسبه خواهد شد

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح با بیان حساسیت این سازمان درخصوص مادران باردار افزود: مادران باردار به‌دلیل اینکه جزء قشر پرریسک محسوب  می‌شوند، این عزیزان درصورت مراجعه به بیمارستان‌های نظامی و عدم امکان بستری، می‌توانند به سایر مراکز طرف قرارداد با ساخد مراجعه کرده و ضمن بستری زایمان در این مراکز، تا آخر اردیبهشت 1399 تمامی هزینه‌های بستری زایمان آنها با فرانشیز صفر محاسبه خواهد شد.
 
تمامی مطالبات مراکز درمانی نظامی و داروخانه‌ها پرداخت شده است

نوروزی ضمن تقدیر از تمامی جهادگردان عرصه سلامت کشور تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که صورت گرفته است، تمامی مطالبات مراکز درمانی نظامی و داروخانه‌ها و ویزیت تمامی پزشکان عزیز به روز، پرداخت شده و مطالبات سایر مراکز اعم از خصوصی و دانشگاه‌ها نیز تا پایان مهرماه 98 پرداخت شده است

وی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی بیمه‌شدگان را از دیگر اولویت‌های مهم این سازمان دانست و افزود: تعداد 46 نوع مختلف پوستر آموزشی و پمفلت و نیز ابلاغیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه‌های پیشگیری و آگاهسازی به منظور آشنایی با این ویروس جهت اطلاع‌رسانی بیمه‌شدگان محترم به ادارات استانی ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح اظهار کرد: با اقدامات انجام‌شده شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری از کشور عزیزمان خواهیم بود.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: نیروهای مسلح کرونا بیمه نیروهای مسلح ستاد مقابله با کرونا درمانی نیروهای مسلح مراکز درمانی میلیون ریال بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد