Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ به نقل از عصر همدان، با توجه به شیوع ویروس  کرونا از همه مردم خواسته شد تا عید امسال به مسافرت نروند و در خانه های خود بمانند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود.

این درحالی است که همه استان ها از جمله مردم و مسئولین همدان از مسافران خواستند سفرهای خود را برای در امان ماندن از ویروس کرونا و عدم انتشار آن مسافرت خود را به تاخیر بیندازند اما دهکده توریستی و تفریحی گنجنامه در اقدامی عجیب در پیج اینستاگرام خود از مردم دعوت کرد تا به همدان سفر کنند و در این دهکده اقامت داشته باشند که این موضوع موجب انتقاد بسیاری از مردم و دغدغه مندان حوزه سلامت استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام غیر قانونی دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه در حالی رخ می دهد که طبق قانون مقرر شده هتل ها و مسافرخانه ها افراد غیر بومی را پذیرش نکنند.

همین موضوع باعث شد در این باره گفت و گویی با معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان داشته باشیم که در ادامه می خوانید.

علی خاکسار، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان در گفتگویی، با اعلام اینکه در حال حاضر کلیه موزه ها و مراکز تفریحی استان همدان تعطیل است خاطرنشان کرد: ما پذیرای میهمانان نوروزی نیستیم و همه نمایشگاه ها، نوروزگاه ها و جشنواره ها لغو شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور مسافران شهر های دیگر در همدان نباید برای تفریح باشد، افزود: هتل ها و مراکز رسمی مجوز دارند که تحت شرایط خاص با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی افرادی که برای کار اداری و درمان به همدان می آیند را پذیرش کنند.

خاکسار، تصریح کرد: دهکده توریستی و تفریحی گنجنامه مجوز فعالیت دارد ولی اجازه هرگونه تبلیغات و دعوت مردم به سفر را ندارد و این درحالی است که تا کنون دو بار در پیج اینستاگرام خود تبلیغات انجام داده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان با تاکید بر اینکه به دهکده گنجنامه اخطار داده شده که دیگر تبلیغاتی نداشته باشند، گفت: در صورتی که این کار تکرار شود مجموعه با دستور دادستان پلمب خواهد شد.

48

کد خبر 1366104

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان معاون گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر