Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سعید کشمیری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی با مثبت شدن آزمایش چهار نفر دیگر از بیماران شمار افراد دارای ویروس کرونا دراین استان تا روز ۲۷ اسفند ماه به ۴۲ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: ۲ بیمار دیگر  ساکن گناوه که شامل زنی ۴۵ ساله و مردی ۴۰ ساله راننده خطی هستند که پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: همچنین یک بیمار زن ۷۷ ساله ساکن شهرستان گناوه با دارا بودن بیماری زمینه‌ای جواب نمونه آزمایش وی مثبت اعلام شد که فوت کرده است و تاکنون تدفین نشده و منتظر جواب نمونه آزمایش وی بوده‌ایم

وی ادامه داد: با فوت این بیمار شمار فوتی های کرونا در استان بوشهر به سه نفر رسید.

کشمیری گفت: تاکنون ۵۵ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شدند که از مجموع این بیماران ۳۰ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و هفت نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند، دور همی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

وی تصریح کرد: از بازاریان استان بوشهر که در سه هفته گذشته به صورت خودجوش بازار را تعطیل کرده بودند و تنها فروشگاه‌های ضروری باز بودند کمال تشکر را داریم و از تمام بازاریان انتظار می‌رود همچنان به این تعطیلی ادامه دهند.

کشمیری بیان کرد: از بازاریان درخواست می‌کنیم که در این مبارزه بی‌امان در پیشگیری از گسترش این ویروس کادر بهداشتی درمانی را همراهی کنند و به دنبال مصوبه نباشند، زیرا بالاترین مصوبه همان تصمیم بازاریان برای کمک به سلامت مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تجمع موجب شعله‌ور شدن ویروس کروناست و اگر این بیماری گسترش پیدا کند ممکن است قابل جبران نباشد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر یادآورشد: مردم از خانه خارج نشوند و در بازار تجمع نکنند، بازاریان به پویش در خانه می‌مانیم کمک کنند، زیرا اقتصاد سال‌های دیگر وجود دارد اما اگر دو هفته دیگر دوست و نزدیکانمان در کنار ما نباشند دیگر قابل جبران نیست.

کشمیری با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است افزود: هم‌وطنان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، خواهشمندم نظام سلامت کشور را همراهی کرده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر بهداشتی و درمانی درمان فوت وزارت بهداشت و درمان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد