Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شریف دلیجان و‌ محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شیعه انگلیسی دردی جانکاه بر پیکر محبین ال الله است، خطر آنان در سست کردن بنیاد اعتقادات مردم از ویروس کرونا بدتر است.

 حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: خوارج در مقابل امام ناطق قدعلم کردند، غلات نیز دستکم از آنها نداشتند، در آن سوی نیز اشاعره و قشری گرایان ‌و ادعای فهم برتر از متن آنان خودنمایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آن یکی  در مقابل نص اجتهاد کرد و این یکی چشم در چشم امام معصوم افکند و او را تخطئه کرد و با «شعار لا کم الا لله» او را بایکوت کرد، برخی بارها «لا تلقوا بایدیکم الی التهلکه »را تدریس و تدرس کردند اما در بزنگاه با کج فهمی مسیر دیگری انتخاب کردند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس افزود: آیا اجتماعی که به گفته کارشناس امین موجب اشاعه بیماری می شود مصداق این کریمه نیست؟ صدها بار آیه شریفه «لا ترفعوا اصواتکم »را خواندند اما به اسم دفاع از مقدسات آنها را هتک کردن اگر تحجر نیست، پس چیست؟

سلیمی گفت: شیعه انگلیسی دردی جانکاه بر پیکر محبین ال الله است این خوارج جدید چرا اجازه نمی دهند منطق اشترگونه تشیع خیمه تفکر اموی را فتح کند، قبیله اموی همواره از جمود این خوارج شمشیری ساخت و بر پیکر مسلمین فرود آورد، جمود بسترساز حمله بی پروایان به ساحت قدسی دین بوده است، مراقب جامدان متنسک باشیم که خطر آنها کم از عالمان متهتک نیست.

وی تصریح کرد: میدان به کسانی که حرم را لیس زدند یا به بهانه ای درب حرم را شکستند ندهیم که خطر اینان در سست کردن بنیاد اعتقادات مردم از ویروس کرونا بدتر است، اینان برای این اقدامات از انگلیس پول می گیرند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شیعه ویروس کرونا اعتقادات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در نشست با مسئول و نیروهای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و قدردانی از تلاش‌های مجموعه سپاه پاسداران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند ماه گذشته در جمع نمایندگان ولی‌فقیه فرمودند مهم‌ترین وظیفه نمایندگانم ارتباط با مردم است که  سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات است.

وی با بیان اینکه کار عقیدتی و ارتباط با بدنه بسیار ارزشمند و مهم است، گفت: ارتباط با مردم لزوماً ارتباط عرفانی و عام نیست بلکه ارتباط در دسترس قرار گرفتن است، در طول شبانه‌روز باید پاسخ‌گوی تماس‌ها و ارتباطات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت  تقویت اعتقاد و ایمان تصریح کرد: به عنوان یکی از وظایف اصلی، «مطالعه، پشتوانه‌سازی و تقویت عقیده»، از جمله کارهای حیاتی، به ویژه در بخش‌های عقیدتی است.

وی برگزاری کلاس‌های عقیدتی را بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: باید قدر کار را دانست چراکه هر کسی پاسبان عقیده دیگران و بیان‌کننده عقیده نیست، طبق روایتی (دوکار نباید انجام داد که هلاک مردان است)، نخست باطلی را به دین خدا نسبت داد و دوم اینکه هر چیزی را در قالب  حدیث و روایت تحویل مخاطب نداد.

پورذهبی بر ضرورت دوری از هر گونه اختلاف و سرقت فکری تأکید کرد و یادآور شد: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است.

شهید مطهری یک معلم به تمام معنا بود

حجت‌الاسلام طه توکلی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار داشت: نفس، نگاه، تواضع، جایگاه و حضور نماینده حضرت آقا در استان برای همه ما بسیجیان و سپاهیان درس و الگو‌ست و این فضل و علم در مأموریت‌ها استفاده خواهد شد.

وی گفت: به فرمایش آقا امیرالمومنین حضرت علی(ع) باید نقاط مثبت مردان بزرگ روزگار را بیان کرد، نگاه، تعامل، وحدت رویه و همراهی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نسبت به مردم و‌ مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی بسیار بزرگ بوده و‌ باید از این خوبی‌ها تکریم شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به فرموده رهبری افزود: «هدایت معنوی و سیاسی و خدمات اجتماعی» سه وظیفه عمده روحانیت است. یکی از مباحث محوری شهید مطهری؛ شهید این ایام به عنوان یک واقعیت در همه دوران و‌ عرصه‌ها درک صحیح روحانیونیت نسبت به وظایف خود است.

وی استاد شهید مطهری را عارف، فیلسوف و متکلم به تمام معنا خواند و اظهار کرد: این شهید والامقام یک معلم به تمام معنا بود که سراسر وجودش را در راه انقلاب تقدیم کرد، راه شهید مطهری امروز باید ادامه پیدا کند.

توکلی  تأکید کرد: امروز ادامه راه شهید مطهری که همان تبیین اسلام ناب محمدی(ص) است بایستی به جهانیان اعلام شود.

انتهای پیام/484/.

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است