Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:39:40 GMT

گیلان کشت بهترین ارائه‌دهنده برنج ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۰۵۱۳

گیلان کشت بهترین ارائه‌دهنده برنج ایرانی

برنجی که هر روز بر سر سفره هر ایرانی می‌بینید، در یکی از زیباترین و خاص‌ترین شهرهای این کشور کشت می‌شود. گیلان کشت خوشه خوشه از برنج‌های کشت‌شده در گیلان را با طعمی خوش و عالی به دست مشتری می‌رساند. تا با این برنج طعم خوش زندگی را احساس کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گیلان کشت، روش‌های بسیاری در حال حاضر برای خرید و فروش محصولات وجود دارد؛ اما بیشترین روشی که از محبوبیت بالایی برخوردار شده است، خرید اینترنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلان کشت بهترین ارائه‌دهنده محصولات اعلاء از برنج اصیل ایرانی است؛ که دسترسی شما را به این نوع برج‌های ایرانی آسان نموده است.

بهترین فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی

دیگر همچون زمان‌های قدیم لازم نیست برای خرید مایحتاج زندگی، کیسه‌ای برداریم و خودمان را به فروشگاه‌ها و مغازه‌های سر کوچه برسانیم. کافی است در منزل بنشینیم و در کمترین زمان ممکن با بهترین و مقرون‌به‌صرفه ترین روش، از گیلان کشت بهترین فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی برنج مصرفی خود را خریداری کنیم. 

سایت‌های اینترنتی دیگر از اعتبار بالایی برخوردار هستند و بهترین محصول را به مشتری عرضه می‌کنند. گیلان کشت از جمله سایت‌های معتبری است که برای آسایش و آرامش ایرانی‌ها خدمت می‌کند. پس با اطمینان خاطر می‌توانید از این سایت برنج اعلا خریداری کنید. 

محصولات ارائه‌شده در سایت گیلان کشت

در اولین برخورد با خودتان تصور می‌کنید که سایت ما تنها درزمینهٔ برنج معمولی فروش دارد؛ اما باید بیان نماییم که در گیلان کشت شما می‌توانید انواع برنج‌های مرغوب و ایرانی را خریداری و استفاده کنید. برنج‌های دودی، برنج‌های دم‌سیاه، برنج قهوه‌ای اعلا برنج‌های دانه بلندی که در ایران نظیر آن را نخواهید یافت.

حتی می‌توانید در سایت ما به‌راحتی اقدام به خرید سبوس غلات نموده و از آن در غذا استفاده کنید. کیفیت محصولات در سایت گیلان کشت بدون شک شمارا به مشتری دائمی وب‌سایت ما تبدیل خواهد نمود. دست‌پخت کدبانوهای ایرانی، نیاز به برنج اعلا دارد. آن‌هم برنج بی‌نظیر گیلان.

گیلان کشت

خرید انواع برنج‌های مرغوب و با کیفیت

در فروشگاه اینترنتی گیلان کشت شما را با بهترین و مرغوب‌ترین برنج‌های گیلان روبه‌رو خواهیم نمود. می‌توانید از سراسر ایران اقدام به ثبت سفارش نموده و برنج اعلا و خوش‌طعم را در مقابل درب منزل تحویل بگیرد. بهترین برنج‌هایی که در گیلان کشت می‌شوند را ما در سایت خود به مشتری عرضه می‌کنیم. 

برنج صدری، برنج قهوه‌ای، برنج هاشمی، برنج دودی و انواع سبوس‌های برنج که نظیر آن‌ها را شاید در بازار نتوانید پیدا کنید، می‌توانید در گیلان کشت بیابید. استان گیلان به دلیل داشتن خاکی مرغوب، محلی مناسب برای کشت برنج است. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این برنج اعلا خریداری و استفاده کنند. 

قیمت مناسب برای خرید برنج مرغوب

می‌دانیم که برنج گیلان به همان اندازه که از مرغوبیت بالا برخوردار است، از قیمت بالایی نیز برخوردار می‌باشد؛ اما خرید اینترنتی از گیلان کشت منجر می‌شود تا شما علاوه بر دستیابی به محصولی مرغوب، محصولی با قیمت مناسب هم به دست آورید. 

پس اگر به دنبال محصولی مناسب هستید که از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار باشد، بهترین روش، خرید اینترنتی از سایت گیلان کشت است. فرصت را از دست ندهید و برنج‌های متفاوت را باقیمتی باورنکردنی خریداری کنید. 

وزن‌های بسته‌بندی‌های برنجی که در سایت ما به فروش می‌رسند، ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی هستند؛ که هرکدام از آن‌ها از قیمت‌های متفاوتی برخوردار می‌باشند. باید خاطرنشان نماییم که در گیلان کشت، معمولاً برنج‌هایی با قوطی ۵۰۰ گرمی هم در دسترس مشتری قرار می‌گیرد. 

برای خرید اینترنتی برنج ایرانی به سایت گیلان کشت به آدرس (/https://gilankesht.ir/product-category/products) مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گیلان کشت برنج ایرانی خرید برنج خرید اینترنتی گیلان کشت گیلان کشت برنج ایرانی برنج اعلا برای خرید سایت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار