Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس زنجان گفت: اگر تعداد مصدومان در چهارشنبه آخر سال زیاد باشد، ناچار هستیم توان بیمارستان آیت‌الله موسوی را در کنار بیمارستان ولی‌عصر (عج) بالا ببریم که این کار سبب فرسودگی بسیار بالای کادر درمانی استان خواهد شد.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آمادگی پایگاه‌های اورژانس استان در چهارشنبه آخر سال برای ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها، اظهار کرد: ۵۷ پایگاه اورژانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و ۴۵۰ نیروی اورژانس در چهارشنبه آخر سال در وضعیت آماده‌باش قرار دارند و آماده برای ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۸ گروه در مناطق پرتردد و پرتجمع شهر با امکانات لازم مسقر هستند تا در صورت بروز حادثه احتمالی در کم‌ترین زمان بر بالین مصدوم حاضر شوند، افزود: همه تجهیزات جراحی، اورژانس، ارتوپدی، گوش، حلق و بینی و چشم و در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان مستقر است.

این مسئول با بیان اینکه به مردم توصیه می‌شود چهارشنبه آخر سال را در خانه و در کنار خانواده بمانند، تصریح کرد: مردم زنجان در چهارشنبه آخر سال از خانه خارج نشده و در محل‌های تجمعی به هیچ عنوان حاضر نشوند، زیرا احتمال انتشار کرونا ویروس در این مناطق بسیار بیشتر بوده و اگر مردم رعایت نکنند، شاهد پیک بسیار بالای انتقال بیماری در هفته‌های آتی در استان خواهیم بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، همه مصدوم‌ها به بیمارستان آیت‌الله موسوی اعزام می‌شوند و هیچ مصدومی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) در چهارشنبه آخر سال اعزام نخواهد شد و این بیمارستان تنها بیماران کرونایی را پذیرش خواهد کرد.

جعفری‌روحی با اشاره به اینکه تمهیداتی را اندیشیده‌ایم تا کار اورژانس و ارائه خدمات به همشهریان در چهارشنبه آخر سال هیچ مداخله‌ای در روند درمان بیماران کرونایی نداشته باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سیستم درمانی استان همه توان خود را برای درمان بیماران کرونایی صرف می‌کند و اگر تعداد مصدومان در چهارشنبه آخر سال زیاد باشد، ناچار هستیم توان بیمارستان آیت‌الله موسوی را در کنار بیمارستان ولی‌عصر (عج) بالا ببریم که این کار سبب فرسودگی بسیار بالای کادر درمانی استان خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان چهارشنبه سوري استانی اجتماعی اورژانس بیمارستان آیت الله موسوی چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!