Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سلیمانی فرد به راه اندازی چهار کارگاه تولید ماسک و اقلام بهداشتی در گلستان اشاره کرد و گفت: تاکنون این کارگاه ها نزدیک به ۱۰۷ هزار ماسک تولید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» امروز (سه شنبه 27 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اداره کل اوقاف و امور خیریه به منظور اقدامات پیشگیرانه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: با همت خیرین، اصحاب وقف و خادمین بقاع متبرکه و همکاران دستگاه های اجرایی در سطح استان گلستان نسبت به راه اندازی چهار کارگاه تولید ماسک و اقلام بهداشتی اقدام شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد ابراز داشت: در این کارگاه به تولید ماسک و تهیه لباس های کادر درمانی اقدام می شود و به طور متوسط روزانه این کارگاه ها سه هزار و 500 ماسک در استان تولید می کنند و تاکنون نزدیک به 107 هزار ماسک در استان تولید کرده است.

 

وی گفت: همچنین با همکاری دستگاه های اجرایی نسبت به تهیه بسته معیشتی جهت کمک به نیازمندان و تهیه بسته های اقلام بهداشتی و توزیع آن بین اقشار مختلف مردم انجام شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ابراز داشت: در این راستا 495 بسته معیشتی به ارزش 520 میلیون ریال، بیش از 118 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده، ژل شستشوی دست و غیره تهیه شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: در چهار کارگاه تولید ماسک در استان 120 نفر همکاری می کنند و همچنین در توزیع اقلام بهداشتی نیز 140 نفر با ما همکاری داشتند.

 

وی گفت: در مسیر تهیه برخی از اقلام و خدمات دستگاه های اجرایی مانند اوقاف و امور خیریه، سپاه پاسداران، تبلیغات اسلامی، هیئت حسین جان، روحانیون و گروه های جهادی همکاری داشتند و منابع مالی نیز از طریق خیرین و موقوفات مرتبط و از منابع بقاع متبرکه تامین شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک تولید ماسک حجت الاسلام سلیمانی فرد امور خیریه ماسک مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان سلیمانی فرد اوقاف اوقاف و امور خیریه اقلام بهداشتی حجت الاسلام سلیمانی فرد تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد