Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست ویدئو اجلاس با شهرداران استان سمنان اظهار داشت: در شرایط فعلی فرهنگ‌سازی و تبلیغات برای عدم خروج شهروندان از منزل به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرداری‌ها برای مقابله با این ویروس افزود: شهرداری‌های استان سمنان جزو شهرداری‌های پیش رو برای مقابله با ویروس کرونا در کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکبانان شهرداری‌ها، سربازان پیاده‌نظام مبارزه با کرونا ویروس

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه کارگران و پاسبانان شهرداری‌ها، سربازان پیاده‌نظام مبارزه با کرونا ویروس هستند، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا ویروس در استان در تلاش هستند و با تلاش همگانی به یاری خداوند از این بحران سربلند بیرون خواهیم آمد.

فخری با اشاره به اینکه سال ۹۸ سال خوبی برای ملت شریف ایران نبود، یادآور شد: چراکه آغاز این سال با بلایای طبیعی و سیل و پایان آن‌هم با شیوع کرونا ویروس در حال خاتمه است و امیدواریم به یاری خداوند سال ۹۹ سرشار از خیروبرکت و بهترین حال برای مردم ایران باشد.

وی با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته در ماه اسفند و در آستانه عید نوروز، شورونشاط خاصی در کشور حکم‌فرما بود، تصریح کرد: در اسفندماه سال جاری به دلیل شیوع کرونا ویروس مردم با در خانه ماندن برای نابودی و ریشه‌کنی این ویروس منحوس تلاش می‌کنند.

لغو مرخصی و مأموریت شهرداران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شهرداری‌ها تعطیلی ندارند و در فصل‌های مختلف سال و در آئین‌های سوگواری و یا جشن و سرور، نقش شهرداری‌ها تغییر می‌کند، یادآور شد: ضدعفونی و گندزدایی مناطق شهری استان در هر ۲۴ ساعت یک‌بار انجام شود.

فخری با تأکید بر لزوم ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل سبک و سنگین درون‌شهری به‌طور مرتب در هرروز بیان کرد: شهرداری‌ها در فرهنگ‌سازی و تبلیغات برای در خانه ماندن، مقابله با کرونا ویروس و رعایت نکات بهداشتی به‌طور مستمر در تلاش باشند.

وی با اشاره به اینکه مرخصی و مأموریت شهرداران در این ایام و نوروز ۹۹ لغو شده است، گفت: با توجه به‌احتمال بارش باران و آب‌گرفتگی معابر، تمهیدات لازم از سوی شهرداران استان اندیشیده شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان دستگاه های اجرایی سیل فرهنگ سازی نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کرونا ویروس شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار

در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد