Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، در بدترین حالت شمار افراد بیمار بر اثر ویروس کرونا در جهان به یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر و موارد مرگ و میر به ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر می رسد و در حالیکه نظارتی بر این بیماری صورت نگیرد هر فرد ناقل دو نفر دیگر را مبتلا می کند.  

این سناریو امروز سه شنبه توسط تارنمای مارکر رژیم صهیونیستی منتشر و از گزارش تهیه شده برای وزارت بهداشت به وسیله دو پزشک اسرائیلی و یک استاد یار ریاضی کاربردی نشات گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تارنمای مارکر، این گزارش یکی از اسناد اصلی مورد استفاده وزارت بهداشت اسرائیل بمنظور سیاست گذاری در مقابله با گسترش کرونا است که از مدل های ریاضی برای پیش بینی نتایج احتمالی استفاده شده است.

چهار سناریو ارائه شده است که در آن بهترین و بدترین حالت و دو احتمال مدنظر قرار گرفته است. در بهترین حالت، هر فرد ناقل ویروس ۱.۲ افراد دیگر را مبتلا می کند و منجر به بیماری ۵۷۶ هزار نفر و مرگ ۸ هزار و ۶۰۰ نفر می شود. نقطه اوج شیوع ویروس ۱۳۰ مورد وخیم در روز را در پی خواهد داشت.

طبق دو مورد احتمالی که مدنظر قرار گرفته هر فرد ناقل ۱.۳۵ الی ۱.۵ نفر را مبتلا و بین ۸۶۴ هزار تا ۱ میلیون و ۴۴ هزار نفر بیمار خواهند شد. همچنین بین ۱۲ هزار و ۷۰۰ تا ۱۵ هزار و ۷۰۰ مورد مرگ و میر تخمین زده می شود.  

براساس آخرین گزارش صبح امروز وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی ۳۰۴ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. در بین افراد ناقل این ویروس وضعیت ۱۱ تن از آنها وخیم گزارش شده است.

در این راستا سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) با تایید کابینه در پی آن است که از طریق تلفن همراه بر روی اشخاص نظارت کنند تا افراد ناقل ویروس کرونا یا افرادی را که با آنها در ارتباط بوده را به سرعت قرنطینه کنند. اما این اقدام صهیونیست ها انتقاد برخی مقامات و گروه های حقوق بشری را مبنی بر اینکه نظارت بر تلفن همراه حریم شخصی اشخاص را نقض می کند، در پی داشته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اسرائیل رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین ویروس کرونا اسرائیل رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای از حمله موشکی به بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • فیلم| حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلم/ حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد