Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس جمهور در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه‌ علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دولت و ملت قدردان زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان هستند، اظهارداشت: فداکاری‌های امروز کادر درمانی کشور در تاریخ و ذهن مردم باقی خواهد ماند.

به گزارش خرداد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این تماس تلفنی ضمن دریافت آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و همچنین روند درمان بیماران مبتلا به کرونا در استان گیلان ، گفت: هر آنچه برای درمان بیماران و مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد نیاز باشد با تولید در داخل و یا از طریق واردات تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در پاسخ به ابراز نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص احتمال افزایش مبتلایان با انجام سفرهای نوروزی گفت: قطعا همه باید در پویش"در خانه می مانیم" شرکت فعال داشته باشند و  امیدوارم ملت فهیم و شریف ما که همواره در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات تلاش کرده اند ، این بار نیز در این پویش بزرگ برای تامین سلامت خود و سایر شهروندان از سفرهای نوروزی اجتناب کنند و صرفا اگر ناگزیر به سفر یا جابجایی بودند با حفظ اصول بهداشتی نسبت به این کار اقدام کنند.

رئیس جمهور با بیان توانمندی و تخصص کادر درمانی ایران در منطقه و جهان، اجرای طرح غربالگری وزارت بهداشت در استان‌های مختلف کشور را بسیار مهم خواند .

روحانی در این مکالمه تلفنی در خصوص تمهیدات دستگاه های بهداشتی برای تامین سلامت و رفع مشکلات احتمالی کادر سلامت در زندگی شخصی خود در این استان تاکید کرد و گفت: من دیروز هم اعلام کردم دولت در تعطیلات عید تعطیل نیست و همه مسوولان به خدمت رسانی مشغول می باشند و از این فرصت استفاده کرده و تاکید می کنم چنانچه در خدمت درمانی به مردم و تامین نیازهای کادر درمانی در این ایام به مانع و یا مشکلی برخورد کردید سریعا مسوولان و بویژه مسوولان ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را مطلع کنید تا برای رفع این موانع در اسرع وقت اقدام شود.

در این گفت‌وگوی تلفنی، دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز گزارش کاملی از وضعیت این بیماری در استان‌ خود و همچنین تلاش‌های انجام شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.

سالاری با بیان اینکه با اجرای طرح غربالگری کرونا از سوی وزارت بهداشت شاهد کاهش مراجعات مردم به بیمارستان‌ها بوده‌ایم نسبت به احتمال افزایش مبتلایان با انجام سفرها در ایام تعطیلات نوروز ابراز نگرانی کرده و بر لزوم خودداری هموطنان از سفر و ماندن در خانه تاکید کرد.

برچسب ها: روحانی ، گیلان ، کرونا ، دانشگاه علوم پزشکی

منبع: خرداد

کلیدواژه: روحانی گیلان کرونا دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی گیلان رئیس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعۀ دانشگاه‌ها براساس نیاز کشور خواهد شد و هر رشته‌ای که تأسیس شود نیز پیوست اشتغال خواهد داشت.

وی افزود: دانشگاه‌هایی که دانشجو کم دارند یا ظرفیت‌شان کاهش پیدا کرده را هم سعی می‌کنیم یا تغییر رویکرد و اولویت دهم یا با برخی دانشگاه‌های دیگر ادغام کنیم.

وزیر علوم در پاسخ به پرسشی درباره کیفیت تخصیص ارز دانشجویی در سال گذشته، اظهار کرد: رئیس کل بانک مرکزی در این زمینه بسیار سخاوتمندانه عمل می‌کند و خودشان پیشنهاد می‌دهد تا چه کارهایی انجام شود که تخصیص ارز تسهیل شود. ما در این زمینه مشکلی نداریم.

زلفی‌گل در پاسخ به پرسشی درباره تأسیس شعب دانشگاه‌های بزرگ ایران در دیگر کشورها، تاکید کرد: دانشگاه‌های بزرگ ما مثل دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و بعضی از دانشگاه‌های شهرستانی با دانشگاه‌های عراق توافق‌هایی را داشتند و در حال تاسیس شعبی در این کشور هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • بیمه‌بودن شرط درمان رایگان کودکان زیر هفت سال
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • انگلیس به ابراز نگرانی درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح بسنده کرد
  • «گوترش» از تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابراز نگرانی بسنده کرد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال