Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:48:45 GMT

جو بایدن در رأی‌گیری ایالت واشنگتن پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۱۱۴۹

جو بایدن در رأی‌گیری ایالت واشنگتن پیروز شد

یک رسانه آمریکایی گزارش داده جو بایدن، معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات درون‌حزبی واشنگتن پیروز شده است. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند «جو بایدن»، معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه رقابت نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات درون‌حزبی ایالت واشنگتن برای انتخاب نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهور 2020 آمریکا برنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

پایگاه ان‌بی‌سی‌نیوز گزارش داده شمارش 99 درصد آرا در ایالت واشنگتن که رأی‌گیری آن هفته گذشته انجام شد نشان می‌دهد بایدن 37.9 درصد آرا و رقیبش برنی سندرز، 36.4 درصد آرا را کسب کرده است.

این نتیجه تقریباً یک هفته بعد از برگزاری انتخابات درون‌حزبی در این ایالت گزارش شده است. رأی‌گیری در ایالت واشنگتن از طریق ایمیل انجام می‌شود و به همین دلیل گزارش نتایج آن زمان‌بر است. 

پیشتازی بایدن نسبت به سندرز در انتخابات درون حزبی دموکرات‌هابایدن خطاب به طرفداران سندرز: هدف مشترک ما شکست ترامپ است

 

جو بایدن در مجموع بر اساس پیروزی‌هایی که در رأی‌گیری‌های ایالت‌های دیگر به دست آورده حمایت شمار بیشتری از «وکلای انتخاباتی» را نسبت به رقیبش «برنی سندرز» از آن خود کرده و در حال حاضر نامزد پیشتاز به شمار می‌رود. 

بایدن در رأی‌گیری هفته گذشته در ایالت کلیدی میشیگان پیروز شد و علاوه بر آن در ایالت‌های آیداو، میسوری و می‌سی‌سی‌پی هم به پیروزی دست یافت. سندرز در داکوتای شمالی برنده شد. 

برنی سندرز گفته علی‌رغم شکست‌های اخیر که شانس او برای معرفی شدن به عنوان نامزد حزب دموکرات بسیار تضعیف می‌کند می‌خواهد به رقابت با جو بایدن ادامه دهد. 

انتهای پیام/

R36444/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات درون حزبی ایالت واشنگتن رأی گیری جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!