Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:44:11 GMT

فرمول جدید برای برگزاری 11 هفته پایانی لالیگا

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۱۳۴۰

فرمول جدید برای برگزاری 11 هفته پایانی لالیگا

خاویر تباس رئیس لالیگا در نظر دارد هر طور شده یازده هفته پایانی لالیگا را برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که لالیگا خبر از تعویق بازی ها به دلیل شیوع کرونا داد. لالیگا حداقل تا 3 آوریل تعطیل خواهد بود و به خصوص به دلیل مبتلا شدن 35 درصد بازیکنان والنسیا بعید است در ماه آوریل نیز شاهد از سرگیری بازی ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

امروز آاس گزارش داد که خاویر تباس شب گذشته جلسات متعددی در دفتر  لالیگا داشت تا به یک راهکار جدید برای به پایان رساندن رقابت های دسته اول و پایین تر برسد. جلسه ای دیگر از ساعت 14.30 شروع شده و البته همه چیز بستگی به تصمیم نهایی یوفا در مورد یورو 2020 بستگی دارد.

اگر یورو 2020 به سال بعد یا پاییز موکول شود، لالیگا فرصت خواهد داشت تا یازده هفته پایانی را در ماه های می و ژوئن برگزار کند.

 

آاس در این باره ادعا کرد که تباس قصد دارد هفته 28 لالیگا را از دوم یا سوم می شروع کند و بازی ها در وسط هفته و انتهای هفته به صورت فشرده برگزار خواهند شد و در ماه ژوئن به اتمام خواهند رسید. به طور قطع به یقین نیز بازی ها پشت درهای بسته برگزار خواهند شد.

تباس بارها گفته است که هدف او این است که قهرمان در پایان هفته 38 مشخص شود و همواره مخالف نیمه کاره ماندن لالیگا بوده اما اگر یورو 2020 به تعویق نیفتد، آنگاه چاره ای جز نیمه تمام گذاشتن بازی ها نخواهد داشت.

 

بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا بارسلونا رئال مادرید بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در راه خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روزهای پایانی هفته در خراسان رضوی، میزبانی بارش‌های رگباری خواهیم بود، اظهارکرد: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، ادامه داد: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: در شبانه روز قوچان با سه و سبزوار با ۳۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901704

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • باران در راه خراسان رضوی
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم