Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:32:23 GMT

۲۰ هزار عدد ماسک و دستکش از یک خانه در نهاوند کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۱۵۲۵

۲۰ هزار عدد ماسک و دستکش از یک خانه در نهاوند کشف شد

این روزها که مردم برای در امان ماندن از آسیب ویروس کرونا در جستجوی اقلام بهداشتی‌اند؛ برخی بی‌توجه به نیاز جامعه و کمبودها، دست به احتکار خانگی زده و برای چند سال ماسک و دستکش ذخیره کرده‌اند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کمبود اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده یا نرخ بالای این اقلام در حالی است که برخی اشخاص حقیقی و حقوقی بی‌توجه به نیاز مردم به فکر کسب منفعت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان در‌این‌باره به تسنیم گفت: گروه‌های نظارت و بازرسی ما به واحدهای صنفی مختلف در استان سر زده و همه چیز را ارزیابی می‌کنند.

علیرضا حسن پور افزود: در بازرسی‌های اخیر از یک منزل مسکونی در نهاوند تعداد زیادی اقلام بهداشتی کشف شد و صاحب‌خانه 6 هزار عدد ماسک و بیش از 14 هزارعدد دستکش لاتکس را احتکار کرده بود.

تشکیل 12 پرونده احتکار اقلام بهداشتی در خراسان جنوبی /کنترل و پایش شبانه 10 ورودی ‌توزیع نکردن ماسک توسط اصناف در حکم احتکار است165 قلم انواع کالای بهداشتی احتکار شده در شیراز کشف شد

وی مطرح کرد: این فرد صاحب یک فروشگاه لوازم بهداشتی در نهاوند بود که ضمن ضبط محموله احتکار شده برای او پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: در جای دیگری هم بازرسان ما از برخی شرکت‌های پخش دارو 11 هزار عدد انواع محلول ضدعفونی ویژه توزیع در داروخانه‌ها را کشف کردند.

حسن پور گفت: همه اقلام کشف شده در بازرسی‌ها به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده تا پس از بررسی سلامت آن‌ها در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرارگیرد.

وی با دعوت از مردم برای کمک به جلوگیری از تخلفات تأکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به تلفن گویای 124 اطلاع داده یا با اداره کل تعزیرات حکومتی همدان به شماره 32523161 تماس بگیرند.

انتهای پیام/744/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از انباری واقع در شهر اصفهان ۳۵ میلیارد ریال انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را کشف و توقیف کردند.
سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پرونده متهم برای بررسی بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند