Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: ویژه‌برنامه «پیک عاشقی» از سوی ستاد ازدواج دانشجویی برای زوج‌هایی که در بازه زمانی سال ۹۳ تا ۹۸ و در زمان تحصیل ازدواج کرده‌اند، درحال برگزاری است. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

مهدی غلامی مقدم دبیر ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه ویژه برنامه پیک عاشقی در ادامه برنامه های آموزشی بیست وسومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی اجرا می شود، افزود: امسال در بازه دی تا اوایل اسفندماه، حدود 8هزار زوج دانشجو در قالب 18 کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند اما با شیوع ویروس کرونا، این سفرها تا اطلاع ثانوی، تعلیق و ویژه‌ برنامه‌ای با عنوان «پیک عاشقی» برنامه ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه زوج های دانشجوی کشور که تاریخ عقدشان از ابتدای سال 93 تا پایان سال98 باشد می توانند از این برنامه و مزایای آن بهره مند شوند، تصریح کرد: ویژه برنامه پیک عاشقی از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 15فروردین ماه ادامه دارد.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی خاطرنشان کرد: این برنامه شامل چهار مسابقه با عناوین «یار مهربان»، «تجربه نگاری»، «هفتگی» و «روزانه عیدانه» بوده و علاقمندان جهت شرکت در آن می توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی(nahad.ir) و یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج( قابل دریافت از کافه بازار) مراجعه کنند.  

برنامه‌های آموزشی ستاد ازدواج دانشجویی مجازی شد

غلامی مقدم، 20سفر مشهدمقدس برای بیست زوج و ده ها کارت هدیه بانکی را از جمله جوایز «پیک عاشقی» معرفی و اظهار کرد: زوج های شرکت کننده در هر چهار بخش برنامه که بالاترین امتیاز را داشته باشند، افزون بر جایزه دریافتی از یک بخش، در قرعه کشی جایزه ویژه نیز شرکت داده می شوند.

وی همچنین یادآور شد: اعزام برندگان به مشهدمقدس در اولین فرصت پس از عادی شدن شرایط کشور صورت خواهد گرفت.  

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT15 واژه های کاربردی مرتبط ازدواج دانشجویی ویروس کرونا نهاد رهبری دانشگاه‌ها

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی ویروس کرونا نهاد رهبری دانشگاه ها ازدواج دانشجویی ویروس کرونا نهاد رهبری دانشگاه ها ستاد ازدواج دانشجویی پیک عاشقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد