Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح اعلام کرد که کابینه عدنان الزرفی در داخل پارلمان راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: عدنان الزرفی با کابینه ای ضعیف از سوی حیدر العبادی و برخی گروههای سنی و کُردی می آید و این ناموفق و عمرش کوتاه خواهد بود و در پارلمان راه به جایی نخواهد برد زیرا بر پایه های قوی سیاسی استوار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیوی گفت: سرنوشت کابینه الزرفی هم مشابه محمد توفیق علاوی خواهد بود.

این نماینده ائتلاف فتح عراق اعلام کرد: عمر دولت الزرفی یکماهه است یعنی تا زمان رای اعتماد در داخل پارلمان که هرگز رای اعتماد را به دست نخواهد آورد.

علیوی تاکید کرد: رئیس جمهور به مخالفت فتح توجهی نکرد و ما به شدت با مامور شدن الزرفی مخالفیم و موضوع به العبادی و بخشی دیگر مربوط می شود که در اقدامی نادرست امضا جمع کردند در حالی که ائتلاف بزرگ پارلمانی باید دولت را تشکیل بدهد.

وی بیان کرد: اینکه برخی نمایندگان شیعی، سنی و کُردی بیایند و امضا جمع کنند و نامی را به رئیس جمهور ارسال کنند این نادرست و مغایر با قانون اساسی است.

کد خبر 4881104

منبع: مهر

کلیدواژه: عدنان الزرفی پارلمان عراق ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق سوریه رژیم صهیونیستی افغانستان عربستان سعودی ترکیه روسیه ادلب ایران قربانیان کرونا دونالد ترامپ انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین

تین نیوز

۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

مشتری ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل و نقل باری برای جابه جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

این مسئول علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و تصریح کرد: عمده ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

وی افزود: ۲۷ شرکت با ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳ هزار و ۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کنند.

به گفته مشتری، ۸ هزار و ۵۷۱ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • گام عملی برای جهش تولید