Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری گفت: ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در استان تاکنون تمامی تمهیدات و تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش و شیوع این بیماری را در ابعاد مختلف اجرایی و عملیاتی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «اسحاق جهانگیری» امروز (۲۷ اسفند) در تماس تلفنی با «حسین کلانتری»، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان آخرین اقدام‌ ها و فعالیت‌های ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا در استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حسین کلانتری» در این تماس تلفنی با تقدیر از اهتمام و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت:برنامه ها، فعالیت‌ها و اقدام‌های ستاد مبارزه با کرونا منظم و با قوت و جدیت در حال برگزاری است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نخستین استانی بودیم که جلسات هماهنگی و مقابله‌ای قبل از ورود این بیماری به کشور را برگزار کردیم.


 

وی یادآور شد: درست است که استان از لحاظ آمار کمترین افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارد، اما همچنان نگران بازگشت افراد و هم استان‌ هایی هستیم که از استان‌ های با بیشترین درگیری با این ویروس وارد استان خواهند شد.


کلانتری خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در استان تاکنون تمامی تمهیدات و تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش و شیوع این بیماری را در ابعاد مختلف اجرایی و عملیاتی کرده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد غربالگری منظم و منسجم در مبادی ورودی شهر‌های مختلف و محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در سه محور ورودی به شهر یاسوج مرکز استان را از جمله اقدام‌ها و فعالیت‌های مقابله‌ای در این راستا دانست.


وی یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۷ جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

 

کلانتری گفت: راه اندازی کارخانه الکل سازی پس از ۱۰ سال رکود و تعطیلی با ظرفیت حدود هزار لیتر در روز، افتتاح کارگاه تولید ماسک با محوریت و همکاری سپاه فتح استان با ظرفیت ۲۰ هزار عدد در روز و تغییر خطوط کارخانه سینره و تولید انبوه ژل ضدعفونی که هم اینک برخی استان‌های درگیر کشور را نیز پوشش می‌دهد و همچنین انسجام و بسیج همگانی تمامی نیرو‌های خدماتی، اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد از مهم ترین اقدامات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این گفت و گوی تلفنی، از همت و تلاش همه دستگاه‌ ها و نهاد‌های کمک کننده در استان به ویژه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، سپاه فتح استان، بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر، رسانه‌ ها و صدا و سیما تقدیر کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا ویروس پیشگیری کرونا استاندار کهگیلویه و بویراحمد ستاد مدیریت و مبارزه کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد