Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نفت ایرانول در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود هزینه های چاپ سررسید سال جدید و هدایای سازمانی را به کودکان کار اختصاص داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا «محمد حسین رزاقی»، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با بیان این خبر گفت: پیرو دستور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر عدم ارسال هدایای سازمانی به مناسبت سال نو و چاپ سررسید ، شرکت نفت ایرانول بودجه چاپ سررسید و هدایای سازمانی خود را به کودکان کار اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از شیوع کرونا موضوع کودکان کار و گستردگی دامنه انتقال این ویروس نگرانی بیش از پیشی برای فعالین این حوزه و مردم ایجاد کرد که بر همین اساس شرکت نفت ایرانول با همکاری یک موسسه مردم نهاد و اداره کل سلامت شهرداری تهران در حوزه کودکان کار اقدام به توزیع مواد ضد عفونی کننده برای آنان کرد تا حداقل بتواند قدمی کوچک برای مراقبت از آنان بر دارد. 

رزاقی افزود: حل بحران پیش آمده همکاری همه جانبه می طلبد و امیدواریم شرکت نفت ایرانول نقش کوچک خود را در این چرخه به درستی ایفا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کودکان کار ایرانول شرکت نفت ایرانول شرکت نفت ایرانول کودکان کار چاپ سررسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند