Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی ؛ قنبر موسی نژاد وی با بیان اینکه استقبال مردم در کمک به نیازمندان قابل‌تقدیر است، اظهار داشت: امسال پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس سراسر استان و میعادگاه‌های نماز جمعه در نظر گرفته شده بود که با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری در سراسر استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: از این میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی، بیش از ۷۲ میلیارد ریال از طریق مراکز نیکوکاری به صورت کالایی و نقدی جمع آوری شد.

موسی نژاد افزود: مراکز نیکوکاری شهرستان ساوه با جمع آوری ۲۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال بیشترین جذب کمک را در بین مراکز و دفاتر جمع آوری کمک‌ها در استان داشته است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که به دلیل تعطیلی مدارس، کمک‌های دانش آموزان مدارس که هر ساله رقم قابل توجهی بوده است تاکنون جمع آوری نشده است.

وی با بیان اینکه انفاق شکرانه سلامتی و موهبتی است که خداوند نصیب بندگان خوب خود می‌کند، اظهار داشت: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری تا پایان سال آماده دریافت کمک‌های مردم نیک اندیش استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: شهروندان می‌توانند به صورت غیرحضوری با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و وارد کردن کد پیش شماره ۰۸۶ ویا از طریق شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۸۸ کمک‌های خود را واریز کنند.

موسی نژاد افزود: تمامی کمک‌های انجام شده شهروندان استان مرکزی توسط همکاران امدادگر و همراهی گروه‌های جهادی با رعایت مسائل بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در حال توزیع است.

48

کد خبر 1366175

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی استان مرکزی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست کمیته امداد جویبار با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان مازندران در تمامی صحنه‌های انسان دوستانه پیشگام هستند گفت: یکی از بانوان خیّرِ جویباری مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال، به مردم مظلوم و بی دفاع غزه کمک کرد.

مهدی دامادی افزود: مردم نیکوکار جویبار در روز قدس امسال نیز ۴۸۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

دامادی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم نیکوکار جویبار ادامه داد: در این شهرستان ۳۴۲۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خاطر نشان می‌شود: مردم نوعدوست استان مازندران همچنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ و یا شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد