Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار "علیرضا لطفی"گفت: در ساعت ۲ بعدازظهر بیست و یکم اسفند ماه سال جاری ربایش مرد ۳۶ ساله‌ی توسط یک دستگاه خودروی " ون اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی "در محدوده خیابان نبرد طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۳۲ نبرد اعلام شد.

وی بیان داشت: با تأیید خبر اولیه توسط مأموران کلانتری، پرونده با موضوع آدم ربایی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با ارجاع پرونده به اداره یازدهم کارآگاهان بلافاصله تیمی از کارآگاهان راهی محل وقوع جرم شدند، ابراز داشت:. در بررسی اولیه و تحقیقات میدانی و گفتگو با شاهدان عینی مشخص شد که سه مرد جوان حدوداً ۳۵ ساله با یک دستگاه خودروی ون سفید با علائم مربوط به "اورژانس اجتماعی (۱۲۳) سازمان بهزیستی کشور" مرد جوان ۳۶ ساله به نام "محمود" از مقابل درب منزلش ربوده شده است که در ادامه تحقیقات بدست آمد، وی دارای مغازه طلافروشی در همان محدوده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان بلافاصله راهی مغازه طلافروشی شدند که در همان لحظات اولیه در تحقیقات پلیسی مشخص شد مغازه مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است. با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته یکی از سارقان با استفاده از ریموت دزدگیر درب را باز و وارد مغازه شده و کلیه طلاجات را بسرقت می‌برد.

سردار لطفی تصریح کرد: با جمع بندی اطلاعات بدست آمده مشخص شد سرقت از مغازه طلا فروشی توسط همان آدم ربایان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: در شاخه دیگر از تحقیقات شماره پلاک خودروی ون بدست آمد که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد پلاک سرقتی بوده و متعلق به یک دستگاه خودروی پراید می‌باشد.

این مقام ارشد پلیس پایتخت بیان کرد: کارآگاهان اداره یازدهم با بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم موفق به شناسایی یکی از اعضای باند سرقت به نام "جابر ۳۵ ساله" شدند که با در اختیار گذاشتن تمامی اطلاعات بدست آمده به بازپرس پرونده دستور ویژه مبنی بر دستگیری جابر و سایر همدستانش باتوجه به حساسیت پرونده صادر شد.

وی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه جابر را در محدوده خیابان نبرد شناسایی کردند موفق شدند در بیست و پنجم اسفند ماه طی یک عملیات پلیسی و ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر زیادی طلاجات مسروقه کشف و به اداره یازدهم انتقال یافت.

سردار لطفی ابراز داشت: جابر در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت و آدم ربایی شد، ولی کمتر از دو ساعت با ارائه دلیل و مدرک پلیسی نهایتاً لب به اعتراف گشود و پرده از یک جنایت برداشت و گفت: من به اتفاق دو تن از دوستانم به نام "وحید و رحیم هر دو ۳۳ ساله" نقشه سرقت از مغازه طلافروشی را کشیدیم و از آنجایی که محمود را بواسطه بچه محل بودن می‌شناختم. برای اینکه شناخته نشوم یک دستگاه خودروی ون سفید رنگ اجاره کردم و یک پلاک مسروقه‌ی که یکماه قبل سرقت کرده بودم را برروی آن نصب کردم و با جعل علائم سازمان بهزیستی خودروی ون را مشابه خودرو‌های اورژانس اجتماعی تبدیل کردم. روز وقوع برای عملی کردن نقشه سرقت، به درب منزل محمود مراجعه کردیم و رحیم بعنوان کارشناس اجتماعی با او در مورد آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی صحبت کرد و به بهانه‌ی وی را به داخل خودرو کشاند و من هم در یک فرصت با آمپول بیهوشی که از قبل آماده کرده بودم به وی زدم که بلافصله محمود بیهوش شد و سریعاً از محل متواری و بسمت مسعودیه رفتیم و دوستم "وحید" با برداشتن کلید و ریموت مغازه به سراغ طلاجات رفت و اموال را سرقت کرد و در همین هنگام متوجه شدیم محمود فوت کرده است و وی را در محدوده کهریزک دفن کردیم و پس از تقسیم اموال متواری شدیم.

سردار لطفی ابراز کرد: بدنبال اظهارات مرد جوان کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی مخفیگاه وحید و رحیم را در یکی از شهر‌های شمال شرقی شناسایی کردند که بلافصله با هماهنگی قضائی راهی محل شدند که طی یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه حدود ۴ کیلوگرم انواع طلاجات کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با توجه به دستگیری هر سه مجرم این پرونده و اعتراف صریح به سرقت و جنایت، تحقیقات در خصوص کشف و پیدایش جسد فقدانی در حال انجام است و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه نهم دادسرای نایحه ۲۷ تهران در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت از مغازه دستگیری سارق یک دستگاه خودروی مغازه طلافروشی اداره یازدهم خودروی ون مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز