Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: هر دستگاهی نسبت به آحاد جامعه احساس مسئولیت کند و مقابله با کرونا را شبانه روزی پیگیر باشد / هیچ مدیری حق ندارد از استان خارج شود و مرخصی تمام مدیران ممنوع است. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: هر دستگاهی نسبت به آحاد جامعه احساس مسئولیت کند و مقابله با کرونا را شبانه روزی پیگیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران، با اشاره به این که مردم برای تامین کالاهای اساسی خود نگران نباشند و مشکلی نخواهند داشت، یادآور شد: تامین ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده در داروخانه ها و مکان های عرضه به وفور باشد که مردم هیچ مشکلی نداشته باشند.

حسین زادگان تاکید کرد: فروشگاه های بزرگ با توجه به شرایط آخر سال بشکلی رعایت مسایل را بکنند که اجتماعات مردم مشکلی را برای آنان بوجود نیاورد.

وی با بیان این که خوداظهاری می تواند از بار حوزه بهداشت و درمان کم نماید، اظهار داشت: کسانی که احساس می کنند دچار این بیماری شده اند و یا علائم آن را دارند؛ خوداظهاری را جدی بگیرند.

استاندار خطاب به بانک ها با تاکید بر این که میزان مراجعات مردم به بانک ها باید کمتر شود و بانک ها نیز در این راستا؛ پیشنهادهایی را مطرح کرده اند، ابراز داشت: بانک ها شعبات را کم کنند و شعباتی که بهداشت را بطور جدی رعایت نمی کنند، بسته شوند.

حسین زاگان تاکید کرد: همه شهرداری ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات محیطی را بطور جدی تا پایان تعطیلات نوروزی به مقابله با کرونا اختصاص دهند.

استاندار با اشاره به این که رعایت بهداشت در پمپ بنزین ها و نانوایی ها مورد تاکید جدی است، گفت: قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا مسایل را بصورت روزانه رصد نماید و مورد پیگیری قرار دهد. 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هر دستگاهی نسبت به آحاد جامعه احساس مسئولیت مدیری حق ندارد ا ممنوع مقابله با کرونا بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »