Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان این که به دلیل شیوع ویروس کرونا زیارت اهل قبور در این شهرستان ممنوع است گفت: مردم از تجمع در آرامستان ها در پنجشنبه آخر سال جدا خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: زیارت اهل قبور تا اطلاع ثانوی در آرامستان‌های پیشوا ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تصمیم ممنوعیت ورود به آرامستان‌های پیشوا در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و با حضور اعضای شورای تامین شهرستان اتخاذ شده است.

عباسی تصریح کرد: بر اساس این تصمیم‌گیری زیارت تمامی بقاع متبرکه و آرامستان‌های شهرستان پیشوا از روز سه شنبه ۲۷ اسفند تا اطلاع ثانوی ممنوع است. 

وی ادامه داد: با توجه به سنت زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال از شهروندان درخواست می‌شود به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا از تجمع و حضور در محیط آرامستان‌ها خودداری کرده و این آئین دیرینه را به زمان دیگری موکول نمایند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: زیارت تجمع ویروس کرونا پیشوا زیارت اهل قبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم

بارش باران در شهرهای نجف و کربلا، حال و هوای خاصی به حرم مطهر امام علی (ع) و حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه