Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:21:08 GMT

ممنوعیت تجمع به بهانه چارشنبه سوری در بستان آباد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۲۴۷۸

ممنوعیت تجمع به بهانه چارشنبه سوری در بستان آباد

سید علی موسوی حسینی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه سوری و آخرین پنجشنبه سال گفت :هیچ بهانه ای برای اجتماع مردم در شرایط فعلی، عقلانی و منطقی نیست و فقط به تشدید بحران منجر خواهد شد.

وی از مردم بویژه جوانان خواست در شرایطی که همه امکانات و ظرفیت های درمانی و بیمارستانهای کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا و نجات جان انسانهای گرفتار این بیماری است، از هرگونه بی مبالاتی و حرکات حادثه ساز در آخرین چهارشنبه سال که می تواند فاجعه بار باشد، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی همچنین تاکید کرد: عید امسال ، چهارشنبه سوری و آخرین پنجشنبه امسال با سالهای گذشته متفاوت است و از مردم و همشهریان انتظار داریم با درک این واقعیت ، به عادی شدن شرایط و شکست کرونا کمک کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چهارشنبه سوری ویروس ممنوعیت سوری بهانه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب