Web Analytics Made Easy - Statcounter

اربابی گفت: ۳۸ میلیارد تومان از مطالبات سازمان های طرف قرارداد بیمه سلامت در استان مربوط به سال ۹۷ پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی اربابی» امروز (۲۷ اسفند) در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای حمایت از موسسات بهداشتی و درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت استان، مبلغی حدود ۳۸ میلیارد ریال  از بدهی های سال ۹۷ این موسسات پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی ادامه داد:  ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از این مبلغ مربوط به موسسات بیمارستانی غیردانشگاهی بوده که تا پایان اسفند ماه 97 آنان تسویه شد.

 

وی با بیان اینکه ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ ریال نیز مربوط به مطالبات پزشکان و موسسات بخش خصوصی و خیریه طرف قرارداد بوده که تا پایان اسفند ماه 97 تسویه شد، افزود: همچنین ۱۲ میلیارد  و ۱۰۰ میلیون ریال نیز مربوط به مطالبات داروخانه های طرف قرارداد بوده که تا پایان بهمن ماه 97 تسویه شده است.

 

اربابی در ادامه به پرداخت مطالبات سال ۹۸ موسسات نیز اشاره کرد و گفت: با اعتباری که توسط سازمان بیمه سلامت ایران به این استان در خصوص مطالبات موسسات بهداشتی و درمانی تا کنون تخصیص داده شده است، مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی تا پایان مرداد ماه ۹۸ به صورت قطعی و تا پایان دیماه ۹۸ به صورت علی الحساب پرداخت شده و مطالبات موسسات دولتی غیردانشگاهی و همچنین خصوصی و خیریه بجز بیمارستان ها تا پایان شهریورماه ۹۸ و بیمارستان های غیر دانشگاهی تا پایان مهرماه ۹۸به صورت قطعی پرداخت شده است.

 

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در خصوص پرداختی مطالبات داروخانه های طرف قرارداد در سال ۹۸ عنوان کرد: مطالبات داروخانه ها نیز تا پایان آبانماه ۹۸ پرداخت شده و همچنین پرداختی برای سطح یک روستائیان و عشایر نیز با توجه به تفاهمنامه فی مابین اداره کل بیمه سلامت استان و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به صورت علی الحساب تا پایان بهمن ماه ۹۸ پرداخت شده است.

 

اربابی در پایان تصریح کرد: به محض تخصیص اعتبار مجدد از سوی سازمان بیمه سلامت کشور، مابقی مطالبات نیز پرداخت می شود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه روستائیان پرداخت بدهی ها مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی طرف قرارداد پرداخت شده بیمه سلامت پرداخت شد تا پایان ماه ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد