Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:21:19 GMT

عکس ؛ تصمیم عجیب گتوزو برای ناپولی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۲۷۴۱

عکس ؛ تصمیم عجیب گتوزو برای ناپولی

با وجود قرنطینه عمومی در ایتالیا به دلیل شیوع گسترده کرونا تمرینات ناپولی از شش روز دیگر شروع خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه ناپولی امروز اعلام کرد که از شش روز دیگر (۴ فروردین) تمرینات تیم از سر گرفته خواهد شد. پیش از این قرار بود تمرینات از فردا شروع شود ولی پس از قرنطینه عمومی در ایتالیا، ناپولی شروع تمرینات را ۵ روز به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ناپولی باید فردا در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا می رفت ولی این بازی به تعویق افتاد و هنوز زمان مشخصی نیز برایش اعلام نشده است.

لیگ ایتالیا نیز تا دو هفته آینده برگزار نخواهد شد ولی ناپولی قصد دارد تمریناتش را شروع کند. هنوز خطر ابتلا به کرونا در ایتالیا بالاست ولی نامشخص بودن شرایط تقویمی لیگ های اروپایی، کار باشگاه ها را نیز سخت کرده است.

در حال حاضر فوتبالیست ها در خانه قرنطینه هستند و از دستورات تمرینی مربیان برای آماده نگاه داشتن بدن خود استفاده می کنند.

ناپولی پس از اعلام تعویق یورو ۲۰۲۰ به تابستان سال بعد، حالا باید منتظر تقویم جدید برای سری آ و لیگ قهرمانان باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناپولی آث میلان گنارو گتوزو ناپولی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!