Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با درخواست از مشتاقان زیارت حرم حضرت معصومه (س) برای عدم سفر به قم در ایام نوروز و نیمه شعبان گفت: همه برنامه های فرهنگی استان قم در زمان تحویل سال نو و نیمه شعبان لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری شیستان از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، «بهرام سرمست» در رزمایش لبیک با امام خامنه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ورودی ها و خروجی های استان قم، طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا اظهار کرد: کسانی که قم را به مقصد سایر استان ها ترک می کنند مورد پایش سلامت  قرار گرفته ودر صورت داشتن علائم بیماری تنفسی به مراکز سلامت هدایت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قم با اشاره به برگزاری رزمایش سلامت نیروی زمینی ارتش و احداث ۳۰ پایگاه سلامت در سطح شهر از زحمات و تلاش های داوطلبانه ارتش در استان قدردانی کرد.

 

وی با بیان اینکه طرح غربالگری و ارائه خدمات ضدعفونی به مسافران ورودی به استان قم نیز به صورت داوطلبانه نیروی زمینی ارتش اجرا می گردد افزود: مشاوره و خدمات بهداشتی در ایام پیش رو به مسافران در مبادی شهر ارائه خواهد شد.

 

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود ارائه خدمات به مردم و شهروندان را از وظایف دولت در چنین شرایطی دانست و گفت: با این وجود تلاش کرده ایم تا با اجرای طرح های دورکاری، تا حد ممکن ادارات دولتی را خلوت کنیم.

 

وی ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه ها در ایام پیش رو خاطرنشان کرد: با همکاری مردم می توانیم هر چه سریعتر بر این بیماری چیره شده و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

 

استاندار قم ضمن درخواست از مشتاقان زیارت حرم حضرت معصومه (س) برای عدم سفر به قم در ایام نوروز و نیمه شعبان اظهار کرد: همه برنامه های فرهنگی استان قم در زمان تحویل سال نو و نیمه شعبان لغو شده است.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرمست بهرام سرمست استاندار قم نیمه شعبان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است