Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف ضروری در ایام نوروز متوقف نمی‌شود. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

هدایت حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مردم هیچ نگرانی بابت کمبود کالاهای اساسی نداشته باشند اظهار داشت: ذخیره مواد غذایی و کالاهای اساسی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و هیچ کمبودی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کالاهای اساسی حداقل برای دو ماه استان تأمین شده است عنوان کرد: شوینده‌ها و مواد ضدعفونی در جریان تولید قرار دارند.

حاتمی با اشاره به اینکه انبار تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سرشار است گفت: در زمینه میوه شب عید نیز علاوه بر بازار آزاد 1700 تن میوه به قیمت تنظیم بازار به تدریج وارد بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها روز پنجشنبه تا ساعت 22 فعالیت می‌کنند و روز جمعه تعطیل هستند اما در ایام نوروز طبق روال عادی فعالیت دارند افزود: از مردم درخواست می‌شود نگرانی بابت اقلام اساسی نداشته باشند و از تجمع خودداری کنند.

آغاز فعالیت فروشگاه اینترنتی اُکالا در استان های درگیر کروناهشدار پلیس فتا: حین خرید اینترنتی از اعتبار نشانهای نماد فروشگاهی مطمئن شویدسخنگوی ستاد تنظیم بازار: فروشگاه‌ها تعطیل نمی‌شود حتی در تعطیلات عید

حاتمی با اشاره به اینکه توزیع ماسک در داروخانه‌ها از امروز بعدازظهر آغاز می‌‌شود گفت: هرچند این توزیع به معنای پوشش کامل نیاز مردم نیست اما بخشی از نیاز برطرف می‌شود و بعد از داروخانه‌ها در فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد