Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر دو شبکه رادیویی و یک مؤسسه افکارسنجی در آمریکا، ۶۰ درصد از مردم این کشور به اطلاعاتی که رئیس‌جمهورشان درباره ویروس کرونا به آنها ارائه می‌کند، اعتماد ندارند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد که 60 درصد از مردم این کشور به اطلاعاتی که دونالد ترامپ درباره ویروس کرونا و روند مقابله با شیوع آن در آمریکا ارائه می‌کند، اعتماد ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 60 درصد از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی که از سوی شبکه‌های رادیویی NPR و PBS با همکاری مؤسسه افکارسنجی مارتیست انجام گرفته و نتایج آن امروز سه‌شنبه منتشر شده است، اعلام کرده‌اند که به اطلاعاتی که از رئیس‌جمهور کشورشان درباره ویروس کرونا می‌شنوند اعتماد چندانی ندارند و یا اصلاً به این اطلاعات اعتمادی ندارند.

در این نظرسنجی که در روزهای جمعه و شنبه گذشته برگزار شده است، 835 فرد بزرگسال شرکت کرده‌اند.

دستور کاخ سفید به مقامات بهداشت و درمان آمریکا درباره طبقه‌بندی اطلاعاتی اسناد کرونامقام بهداشتی آمریکا: شیوع کرونا در آمریکا هنوز به اوج خود نرسیده استسرایت کرونا در آمریکا از ایالت به ایالتمحقق آمریکایی: در شرایطی که کرونا آمریکا را زمین‌گیر کرده بود ترامپ در خواب غفلت بودآمریکایی‌های ترسیده از کرونا در صف‌های طولانی خرید اسلحه هم می‌ایستند (+فیلم)گزارش|وضعیت جنگی در اروپا و آمریکا برای مبارزه با کرونا

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونای جدید ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار آمریکا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد