Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) و حرم امام رضا (ع) اظهار کرد:‌ این عده از فرقه شیرازی و شیعه انگلیسی هستند که چنین کار شگفت‌آوری را کردند. آن‌ها به هیچ چیزی پایبند نیستند و توجهی به نظر مراجع عظام تقلید هم نکردند.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک هتک حرمت به مکان‌های مقدس محکوم است، گفت: این چه خودسری است که آن‌ها از خود نشان داده و هتک حرمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را شکسته و وارد شدند. آیا اصلا در رفتار خود اندیشیده بودند که به اسم دفاع از حرم این هتک حرمت را انجام دادند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: این حرمت شکنان خوارج جدید هستند. تفکرات غلطی داشته که باید مدیریت شده و با این تفکر افراطی و تند برخورد شود.

کد خبر 493576 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هتک حرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «سید محمد شوالا حیدرا» رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

کد خبر 6095192

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • امام صادق(ع) در مناظرات آموزگار اخلاق و ادب بودند
  • ردپای انگلیسی‌ها در حدیث امام صادق (ع)/ ساخته‌های ذهنی یک منبری
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد