Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:04:25 GMT

خرید آینه کنسول و نکات مهمی که درباره آن باید بدانید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۳۱۰۰

خرید آینه کنسول و نکات مهمی که درباره آن باید بدانید

آینه کنسول وسیله‌ای است که این روزها بیش‌ از پیش در فضای ورودی خانه‌ها یا سالن پذیرایی منازل به چشم می‌خورد و زیبایی دکوراسیون را دوچندان می‌کند اما اگر خواهان خرید آینه کنسول زیبا، بادوام و به‌صرفه هستید توجه به برخی نکات ضروری است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نیاورون، برای استقبال خانواده‌ها، چه نسل جوان و چه قدیمی‌ترها، از خرید آینه کنسول دلایلی زیادی ذکر می‌شود؛ ازجمله این‌که طراحی اغلب خانه‌های امروزی به شکلی است که وجود آینه در ورودی یا همان فضای استقبال منازل، ضرورت پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌ بیان‌ دیگر، اگر در فضای ورودی خانه به نحوی از آینه استفاده نکنیم، این فضا، بی‌روح و نازیبا می‌شود. تردیدی نیست که یکی دیگر از دلایل اقبال و توجه مردم به این کالا، خلاقیت تولیدکنندگان این محصول در ارائه مدل‌های متنوع این کالا مطابق با شرایط هر خانه و سلیقه هر خانواده است. استقبال از خرید آینه کنسول به هر دلیلی باشد، لازم است قبل از خرید این کالا از برخی نکات آگاهی یابید تا خرید شما نتیجه مطلوبی در پی داشته باشید. در ادامه این گزارش، کارشناسان بازار آنلاین نیاورون نکاتی که برای خرید آینه کنسول به آن نیاز دارید را به شما ارائه کرده‌اند.

شایان‌ذکر است نیاورون یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و باکیفیت‌ترین لوازم‌خانگی و اداری همچون فرش، پرده، کاغذ دیواری، مبلمان، میز تلویزیون، تلفن، میز و صندلی اداری و... است تا هر فرد بتواند مطابق باسلیقه خود وسایل منزل و محیط کار خود را تهیه کند.

آینه کنسول از چه جنسی باشد؟

آینه کنسول با مواد و ترکیبات مختلف از قبیل چوب، سنگ مرمر، برخی آلیاژها و فلزات، فایبرگلاس و ... تولید می‌شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید به شرایط خانواده و خانه خود نگاه کنید و با برنامه قبلی به خرید بروید؛ مثلا اگر در خانه خود کودک خردسال دارید بهتر است آینه کنسولی بخرید که پایه‌های فلزی آن ایمنی کودک شما را به خطر نیندازد. همچنین اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که با جابجا کردن وسایل خانه در دکوراسیون خود تنوع ایجاد می‌کنید بهتر است از محصولات چوبی استفاده کنید که سبک‌تر هستند. به‌طورکلی توجه داشته باشید که محصولاتی که از ترکیب سنگ مرمر و فلز تولید می‌شوند، دوام بیشتری دارند. ضمنا این نکته را هم به یاد داشته باشید که اگر محصول فلزی می‌خرید، آبکاری فلز بعد از مدتی تیره می‌شود و زیبایی و جلای اولیه خود را از دست می‌دهد اما می‌توان به وسیله برخی محلول‌های شیمیایی یا ترکیبات پاک‌کننده و جلا دهنده، زیبایی آن‌ها را بازگرداند.

آینه کنسول ثابت یا متحرک؟

لابی یا فضای خوش‌آمد گویی منزل بیشترین فضایی است که برای قرار گرفتن آینه کنسول مدنظر قرار می‌گیرد. اگر این فضا به شکل راهرو باشد بهتر است از آینه کنسول ثابت استفاده کنید. اگر فضای خوش‌آمد گویی شما عرض کمی دارد برخی انواع این محصول قابل‌نصب روی دیوار و بدون پایه طراحی‌شده که برای شما مناسب‌تر است. آینه کنسول‌های متحرک اغلب در فضای سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند با این‌ حال درصورتی‌که فضای خوش‌آمدگویی منزل شما عریض است می‌توانید از مدل‌های متحرک در این فضا نیز استفاده کنید.

آینه کنسول بزرگ یا کوچک؟

اجازه بدهید این‌که آینه کنسول بزرگ بخرید یا کوچک را بیش از سلیقه و دلخواه شما، متراژ منزل شما تعیین کند. بهتر است به خاطر داشته باشید آینه کنسول‌های بزرگ و فاخر هرچقدر هم زیبا باشند در یک‌خانه کم متراژ، وصله ناجور خواهد بود و محصولات کوچک هم در خانه‌های بزرگ به چشم نخواهند آمد.

آینه کنسول با طراحی مدرن یا طراحی سنتی و کلاسیک؟

تصور ما این است که شما پیش از انتخاب آینه کنسول با طراحی مدرن یا کلاسیک، انتخاب خود را با انتخاب تم دکوراسیون منزل خود انجام داده‌اید. به بیان روشن‌تر وقتی مبلمان شما طراحی مدرنی داشته باشد یا تابلوها و تزئینات شما دارای طرح مدرن و امروزی باشند، آینه کنسول با طراحی کلاسیک و سنتی و کلاسیک چندان با فضای منزل شما هماهنگ نخواهد بود. برعکس این وضعیت را نیز در نظر داشته باشید.

آینه کنسول گران‌قیمت یا ارزان؟

می‌دانیم که خرید ارزان همیشه به نفع ما نیست ولی این را هم می‌دانیم که خرید گران همیشه ضامن کیفیت و مرغوبیت نیست. درباره خرید آینه کنسول آنچه تعیین‌کننده است این است که کالای موردنظر به‌اندازه پولی که بابت آن می‌پردازید می‌ارزد یا خیر و شاید بیش از هر چیز، اعتبار و خوش‌نامی فروشگاهی که کالای خود را از آنجا خریداری می‌کنید اهمیت دارد. این درست است که آینه کنسول‌هایی که با چوب مرغوب تولید شده باشد یا روی آن منبت‌کاری یا کار هنری دیگری انجام‌ شده باشد، قیمت بیشتری دارند اما قیمت‌گذاری باید بر اساس قواعد و چارچوب‌هایی انجام شود که بهتر است توسط کارشناسان فروشگاه صورت پذیرد. کوتاه‌سخن این‌که اگر فروشگاهی که برای خرید انتخاب می‌کنید در قیمت‌گذاری، ضمن لحاظ کردن مرغوبیت محصول، جانب انصاف را رعایت کند خرید شما – بر اساس بودجه‌ای که برای این خرید در نظر می‌گیرید – به‌صرفه خواهد بود؛ بنابراین توصیه اکید کارشناسان فروشگاه آنلاین نیاورون به خریداران آینه کنسول این است که فروشگاه معتبری را برای خرید خود انتخاب کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آینه کنسول داشته باشید برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال

در میان خاطره بازی‌های مورد علاقه کاربران فضای مجازی، این روز‌ها عکس قدیمی و جدید بازیگر نقش اصلی سریال پرطرفدار آینه عبرت است که وایرال شده است.

محمود دینی بازیگر سینما و تلویزیون متولد مهر ۱۳۴۲ در بیجار است، او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نظامی می‌باشد که در فیلم تیغ و ابریشم برای اولین بار بعنوان سیاهی لشکر در چند پلان بازی کرد و سپس در نقش علی در سریال آینه عبرت که ساخت آن از سال ۶۷ تا ۷۳ بطول انجامید، ایفای نقش نمود.

در این بخش با کنار هم گذاشتن عکسی از سال‌های دور و اکنون محمود دینی به تغییر چهره این بازیگر محبوب کشورمان را شاهد هستیم.

شغل محمود دینی قبل از بازیگری در آینه عبرت

او قبل از بازیگری سرهنگ نیروی انتظامی بود و در زمان جنگ در مناطق درگیر، مستند سازی می‌کرد، او پس از تاسیس موسسه هنری به تهیه کنندگی ساخت فیلم و سریال و بازیگری روی آورد.

ازدواج و فرزندان محمود دینی

محمود دینی متاهل بوده و سال‌ها پیش ازدواج کرده است، ثمره ازدواج او سه دختر به نام‌های نگار، ندا و نادیا می‌باشد. این بازیگر رابطه عاطفی خوبی با همسرش دارد و او را رفیق و همراه همیشگی خود در سختی‌های زندگی می‌داند.

محمود دینی
محمود دینی و دخترش
فیلم شناسی محمود دینی

سینما

 گاومیش‌ها (اکبر صادقی. ۱۳۷۵)
 گریز از مرگ (قدرت الله صلح میرزایی. ۱۳۷۴)
 حامی (قدرت الله صلح میرزایی. ۱۳۷۳)
 مجازات (جهانگیر جهانگیری. ۱۳۷۳)
 شاهین طلایی (قدرت الله صلح میرزایی. ۱۳۷۲)
 از بلور خون (جمشید عندلیبی. ۱۳۷۱)
 تابع قانون (محمدعلی بهرامی. ۱۳۷۱)

تلویزیون

 آینهٔ عبرت (محسن شاه‌محمدی، ۱۳۷۰)
 برگ‌ریزان
 گزارش، نقطهٔ صفر

tags # تلویزیون ، سریال تلویزیونی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول