Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و یکی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی این فدراسیون در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ابطال مجمع دوومیدانی گفت: من معتقدم این تصمیم مسئولان، ماندگار و تاریخی بود. از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، شخص دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری برای ورود به این قضیه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان محترم ورزش همه جوانب را سنجیدند و وقتی خلل در برگزاری انتخابات برای آنها محرز شد جانب حق را گرفتند و تصمیم بر آن شد تا انتخابات دوومیدانی مجدداً برگزار شود.

کیهانی تاکید کرد: این تصمیم بی شک نشان می‌دهد وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به دنبال برقراری عدالت و برگزاری با سلامت کامل انتخابات فدراسیون‌های ورزشی است.

وی در خصوص اینکه از روز نخست نیز مشکل برگزاری انتخابات را به مسئولان ارشد وزارت ورزش مربوط ندانست گفت: من از روز اول نیز مطرح کردم که این اتفاقات ناخواسته رخ داده است و تعجیل ارکان برگزاری انتخابات باعث به وجود آمدن آن شد. وقتی موضوع برای وزارت ورزش و حوانان و کمیته ملی المپیک محرز شد تصمیم شجاعانه و قاطعی گرفته شد که تصمیم به عدالت، صداقت، عدم جانب داری بود و بار دیگر مهر تاییدی بر این موضوع بود که انتخابات‌های ورزشی در سلامت کامل برگزار می‌شود و تلاش مسئولان هم بر همین موضوع است.

کیهانی تصریح کرد: من از دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری برای این درایت و مدیریت تشکر می‌کنم و همچنین از دکتر علی نژاد معاونت محترم وزارت ورزش که با بزرگواری این اتفاقات رخ داده را پذیرفتند تشکر می‌کنم و به عنوان عضو کوچکی از خانواده دوومیدانی که توفیق خدمت به این رشته را داشتم از خانواده شریف و عزیز این رشته می‌خواهم تا کدورت‌ها را کنار گذاشته و کمک کنیم تا ان شاالله هر کس در مسند فدراسیون قرار می‌گیرد با اتحاد و انسجام خانواده دوومیدانی برای پیشرفت و موفقیت این رشته تلاش کند.

کد خبر 4881217

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی مجید کیهانی مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک باشگاه پرسپولیس فیفا محمدحسن انصاریفرد فدراسیون کشتی بوکس فدراسیون فوتبال علی فتح الله زاده کاراته وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد