Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری اشتهارد ضمن بازدید از چندین واحد تولید مواد ضدعفونی گفت: امروز اولویت حمایتی صنایع و تولیدی‌های استان در حوزه تولید مواد ضد عفونی است و دستگاه قضایی در کنار دستگاه اجرایی شهرستان است. تاریخ انتشار: 18:23 - 27 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۹۶۴

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی بستامی، رئیس دادگستری اشتهارد با حضور در شهرک صنعتی این شهرستان از چندین واحد تولید مواد ضدعفونی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اینکه در این بازدیدها، مشکلات به صورت محسوس‌تر دیده می‌شود قطعا دستورات و تصمیمات صحیح تری نیز اتخاذ می‌شود.

رئیس دادگستری اشتهارد ضمن تقدیر از تدابیر، دستورات، حمایت و نظارت به عمل آمده توسط رئیس کل دادگستری استان البرز و دبیر شورای تحول دادگستری استان بیان کرد: اگر ورود جدی دستگاه قضایی استان البرز و شهرستان اشتهارد و آگاه سازی‌ها نبود تامین نیاز داروخانه‌ها و بازار استان البرز به صورت جدی با مشکل روبه رو می‌شد.   بیشتر بخوانید: کشف ١٨۶٨ محلول ضد عفونی کننده احتکار شده در همدان کشف یک هزار و ۲۳۲ محول ضدعفونی کننده احتکاری در کرمان بستامی از صدور دستورات برای تامین مواد اولیه و تخصیص اعتبار و سرمایه برای واحد‌های تولیدی اقلام بهداشتی و ضدعفونی در جران بازدید‌های متعدد از واحد‌های صنعتی این شهرستان اشتهارد خبر داد و گفت: امروز اولویت حمایتی صنایع و تولیدی‌های استان در حوزه تولید مواد ضد عفونی است و دستگاه قضایی در کنار دستگاه اجرایی شهرستان است تا شاهد رفع مشکلات کنونی برای مردم باشیم و بدین منظور نیز تاکنون مشکلات زیادی از صنایعی که در این حوزه فعالیت دارند حل شده و موانع تولید آنان برطرف شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری دستگاه قضایی دادگستری اشتهارد کرونا دادگستری البرز رئیس دادگستری اشتهارد تولید مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات پس از ۳۱ روز تلاش بی وقفه همکاران تعمیرات نیروگاه بخار به مدار تولید بازگشت.

دوستی افزود: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می‌شود که واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات، از اواسط فروردین ماه ۱۴۰۳ برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده بود وپس از انجام فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید برق برگشت.

وی بیان کرد: انجام تعمیرات اساسی الکتروموتور‌ها و پمپ‌های ۶/۶ کیلوولت، بازدید دوره‌ای لوله‌های فشاربالا، تعویض تعدادی از لوله‌های فاینال ری هیت، تعویض بسکت‌های میانی پیش گرمکن‌های هوا، رفع نشتی از دلتا‌های مربوط به برج خنک کننده اصلی واحد و دیگر اقدامات مرتبط با حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق، از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در این دوره از تعمیرات انجام شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی هرساله به منظور کسب آمادگی لازم برای تولید برق در پیک مصرف ماه‌های گرم سال، از پایان شهریور آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون واحد شماره چهار ۲۵۰ مگاواتی در نیروگاه بخار تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای و واحد شماره ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین