Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@21:05:02 GMT

المپیک توکیو در موعد مقرر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۳۶۲۷

المپیک توکیو در موعد مقرر برگزار می‌شود

کمیته بین المللی المپیک عنوان کرد نیاز به تصمیم جدی در مورد برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا کمیته بین المللی المپیک (IOC) امروز جلسه فوق العاده‌ای برگزار کرد و اعلام کرد که با وجود نگرانی‌ها بابت شیوع ویروس کرونا، نیازی به تصمیم جدید در مورد المپیک توکیو نیست.

کمیته بین المللی المپیک (IOC) در بیانیه‌ای طولانی تمام گمانه زنی‌ها مبنی بر لغو یا تعویق بازی‌های المپیک توکیو را رد و عنوان کرد المپیک توکیو طبق برنامه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های المپیک توکیو قرار است از سوم مرداد سال ۹۹ برگزار شود.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: کمیته بین المللی المپیک المپیک توکیو لغو المپیک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک