Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد زندی گفت: ۴۰۵ نفر از این کودکان از ایتام بوده و ۳۸۰ نفر را نیز فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری با اهتمام این نهاد، بیش از ۷۰۰ نفر به‌عنوان حامی ایتام در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

زندی تصریح کرد: اداره اکرام ایتام کمیته امداد منطقه یک همدان در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، نسبت به برگزاری پویش‌های مختلف از قبیل «طرح جذب یک‌میلیون حامی»؛ «هر کارمند حامی یک یتیم» و «سفیران ایتام» در بیش از ۱۳۰ مدرسه و ۲۵ اداره در همدان اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه میانگین سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد ۲۴۰ هزار تومان است، از ارائه کمک ۹۸ میلیون تومانی توسط یکی از خیران طرح اکرام در راستای تأمین جهیزیه ایتام خبر داد و گفت: مبلغ ۵۲ میلیون و پانصد هزار تومان دیگر توسط یکی از حامیان در خارج از کشو در جهت تأمین پوشاک فرزندان ایتام و محسنین دریافت شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا کمیته امداد کودکان مدرسه فرزندان ایتام بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرزندان محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند