Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@02:30:31 GMT

سهمیه آرد مرند افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۳۸۸۵

سهمیه آرد مرند افزایش یافت


مسعود شکرانی روز سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مرند افزود: ۶۶ تن آرد از محل یارانه ای و ۶۰ تن از محل سایر مصارف به سهمیه نانوایان شهرستان مرند اضافه شد.
وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، درخواست نان بیشتر شده بود که با افزایش سهمیه آرد، مردم نگرانی برای کمبود آرد و تهیه نان نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه مرند اظهار کرد: بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها باید مورد توجه قرار گیرد و اگر واحدی از لحاظ بهداشتی و عرضه نان عملکرد مناسب نداشته باشد قطعا باید برخورد لازم صورت گیرد.
شکرانی اظهار کرد: ساماندهی، تامین و توزیع آرد  وکیفیت بخشی پخت نان، باید از اولویت های مهم کارگروه آرد و نان این شهرستان در جهت رضایتمندی شهروندان باشد.
وی گفت: بازدید از نانوایی ها به صورت روزانه و متشکل از چندین اکیپ صورت گیرد تا مشکلی از تامین نان برای مردم وجود نداشته باشد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه مرند یادآوری کرد: ضروری است اعضای کارگروه، به صورت جد پیگیر مصوبات و مشکلات نانوایی ها باشند تا مشکلی در این خصوص پیش نیاید.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مرند ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مرند ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی مرند ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالصمد رحیمی روز شنبه اظهار کرد: این خانواده با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران، پس از پنج ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

وی با اشاره به سیل روز گذشته در شبستر و خسارت دیدن چند دستگاه خودرو، خاطرنشان کرد: تعدادی از گردشگران به منظور چیدن سبزی‌های کوهی، خودرو خود را کنار رودخانه پارک کرده بودند.

وی همچنین گفت: سیل خروشان و طغیان گر در روستای سرخه مرند باعث بروز خساراتی به محصولات کشاورزی اهالی روستا شد.

سرپرست مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم بارندگی در استان بر اساس اطلاعیه هواشناسی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها، در خصوص حضور گردشگران و طبیعت گردان در کنار رودخانه‌ها و ارتفاعات هشدار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم
  • سیل در روستای سرخه مرند
  • فیلم/ سیل طغیان‌گر در روستای سرخه مرند
  • طغیان‌ رودخانه روستای سرخه مرند | ویدئو
  • جاری شدن سیلاب شدید در روستای سرخه مرند
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود