Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:01:54 GMT

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۴۱۸۳

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران معرفی شد

به گزارش  خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز سه شنبه حجت الاسلام علی محسن منتشلو در مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین، حراست اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و فرماندار شهرستان کامیاران به عنوان رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی شد.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط روسای قبلی این اداره، همدلی و همکاری مجموعه‌ی تبلیغات اسلامی را گام ارزشمندی برای تحقق اهداف برشمرد و بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی اصولی و ایجاد یک فضای دوستانه بتوانیم در راستای اهداف سازمان تبلیغات اسلامی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو همچنین خواستار همکاری سایر ادارات شهرستان کامیاران با تبلیغات اسلامی شد و گفت: قطعا تحقق اهداف فرهنگی و دینی نیازمند مشارکت و همراهی مسوولان و سایر ادارات شهرستان است.

در پایان این مراسم با اهدای حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام منتشلو به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران معرفی شد.

حجت‌الاسلام منتشلو پیش از این سابقه ریاست در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های قروه، بیجار و سنندج را برعهده داشته است.

کد خبر 4881282

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی کردستان کامیاران مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام شهرکرد گرگان ماسک طبی قزوین استانداری سمنان احتکار شیراز زاهدان مشهد شهرستان کامیاران تبلیغات اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت