Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری‌فرد، مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره مهمترین دلایل استعفای خود اظهار کرد: زمانی که در پرسپولیس حاضر شدم که تمام درآمد‌ها از پیش هزینه شده بود و پول بازیکنان و مربیان را پرداخت نکرده بودند و پرونده‌های متعدد شکایتی برای تیم به وجود آمده بود، اما در این شرایط این تیم را تحویل گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: زمانی که رسول پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه شد مشکلات ما چند برابر شد. ما صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتیم تا هواداران نگران نشوند. تمامی اعضای حاضر در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی مدیرعاملی بودند و دوست نداشتند که من موفق شوم.

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: ۴ روز به دربی مانده بود تمام اسناد مربوط به قرارداد بازیکنان را منتشر کردند تا باشگاه و من دچار چالش جدی با بازیکنان شویم. بنده همه این موارد را به وزیر گزارش کردم، اما او هیچ کاری نکرد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس افزود: زمانی که برانکو از باشگاه پرسپولیس رفت، هواداران این موضوع را از چشم هیئت مدیره باشگاه دیدند و من مهره‌ای شدم که با آمدن به باشگاه پرسپولیس هواداران آرام شوند و وقتی آب از آسیاب افتاد دیگر آن هیئت مدیره نبود.

او ادامه داد: در جلسه آخر وزیر به من گفت که چرا از برانکو شکایت نمی‌کنید و چه پشت پرده‌ای میان شما و برانکو وجود دارد؟ من هم گفتم اصلا چنین چیزی نیست و اگر قرار بود پشت پرده‌ای باشد چرا از من خواسته بودید که با برانکو برای حضور در تیم ملی مذاکره کنم و یک ماه و نیم این موضوع ادامه داشت؟

انصاری فرد بیان کرد: در جلسه‌ای که با حامی مالی داشتیم، همه حق را به قدوسی دادند، اما وزیر از من خواست که قدوسی را برکنار کنم. البته قدوسی بهانه بود و قصد وزیر و هیئت مدیره این بود که من نباشم. مدیری که حق نداشته باشد مدیر روابط عمومی خود را حفظ کند چه اختیاری خواهد داشت.

انصاری فرد در پایان در پاسخ به این سوال که هواداران می‌گویند که شما باید می‌ایستادید، گفت: وقتی من اختیار مدیر روابط عمومی باشگاه را نداشتم چگونه می‌توانستم در تیم بمانم. دوست نداشتند جام را انصاری‌فرد با پرسپولیس بالای سر ببرد. پرسپولیس داشت با آرامش به کارش ادامه می‌داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد لیگ برتر فوتبال هیئت مدیره انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد

امتداد- با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، با تایید مصوبه هیئت مدیره شرکت، در حکمی علی نبوی را بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب کرد.

شایان ذکر است علی نبوی از آذر ماه سال گذشته بعنوان عضو موظف هیئت مدیره وبانک در این شرکت مشغول کار بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، دستیار ویژه وزیر صمت و رئیس ستاد راهبری شرکت‌های غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، نماینده وزیر صمت در امور مجامع شرکت‌های دولتی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی صندوق توسعه ملی، تصدی سمت مدیرعاملی و مدیر کارخانه و سایر سطوح مدیریتی در بنگاه‌های متعدد صنعتی و تولیدی بخشی از سوابق مدیرعامل جدید «وبانک» در حوزه بنگاهداری و اقتصاد پولی و بانکی کشور است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی دانش آموخته مهندسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد