Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدحسن لطفی سه‌شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک‌ها با همکاری موسسه‌های خیریه بیمارستان با محوریت اداره خیریه دانشگاه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تامین نیازهای کارکنان درمانی و بیمارستان‌ها با همت و مهربانی خیران و مردم در ارائه خدمات به بیماران موثر است، اظهار کرد: از محل کمک‌های خیران نسبت به تهیه  اقلام مورد نیاز اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی گفت: تهیه ماسک، مایع ضدعفونی کننده، گان، دستکش و  سایر ملزومات بر حسب نیاز از محل کمک‌ها خریداری شد و افراد خیر می توانند همچنان برای کمک به بیمارستان‌های استان  در ۱۰  شهرستان‌ مراجعه کنند.

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد سه شنبه شب به ایرنا گفت: از ابتدای شیوع این بیماری  تاکنون ۴۷ نفر در استان فوت کردند که از این تعداد ۱۰ نفر مربوط به شبانه روز گذشته است.

ابراهیم سلمانی   افزود: از ابتدای شیوع بیماری تاکنون هزار و ٦٥٥ نفر با علایم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد نمونه ٩٧١ نفر برای تایید نهایی به آزمایشگاه ارسال شد و  از زمان شیوع بیماری تاکنون  ٨٦٩ نفر در استان بهبود یافتند و از بیمارستان ترخیص شدند.

 وی با اشاره به آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی تصریح کرد:  هم استانی‌ها از مهمانی‌ها، دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری کنند و برای قطع زنجیره  بیماری در خانه بمانند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان سفرهای نوروزی فوت ماسک یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند

دریافت 81 MB

به گزارش همشهری آنلاین دکتر سید مسعود داوودی، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله درباره بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده و بیماری سندرم DREES و درمان آن می‌گوید: DREES یک بیماری حساسیتی تاخیری است که با تغییرات پوستی، تغییرات احشاء داخلی و تغییرات سلول‌های خونی خود را نشان می‌دهد. شایع‌ترین علت بروز این بیماری، حساسیت‌های دارویی به داروهای ضد تشنج و آنتی بیوتیک‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

ترانه علیدوستی به این بیماری مبتلا شده است: سندرم درس (DRESS) | این بیماری چقدر خطرناک است و چگونه درمان می‌شود؟ نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی | مادر: برایش دعا کنید

این پزشک می‌افزاید: واکنش‌های دارویی با تاخیر ٢ تا ٨ هفته‌ای اتفاق می‌افتد و علایم بالینی ناشی از آن با ضایعات پوستی کهیر مانند و یا شبیه آبله مرغان بروز کند. همچنین ممکن است درگیری مخاط دهان بروز کند؛ اما از آن مهم تر، گرفتاری غدد لنفاوی به شکل گسترده است و درگیری مخاط داخلی بدن نیز ممکن است با علایمی شبیه به هپاتیت حاد بروز کند. مهم‌ترین اقدام در درمان این بیماری، قطع مصرف داروهای مشکوک و استفاده از کورتون‌های سیستمیک و یا سایر داروهای سرکوب سیستم ایمنی است. در موارد خفیف بیماری بهبود یابنده است. تشخیص زودرس بیماری در درمان آن بسیار موثر است. جزئیات را می‌بینید و می‌شنوید.

کد خبر 847602 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور بیماری - بیمارستان ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود