Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی مراکز غیردولتی تحت نظارت و ساختمان ستاد اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضد عفونی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت پیشگیری و کنترل این بیماری در مراکز غیر دولتی تحت نظارت این اداره اقداماتی از قبیل: ضد عفونی مراکز غیردولتی توانبخشی ، مراکز شبه خانواده، کلینیک های مددکاری، مراکز مشاوره، مراکز ترک اعتیاد ، مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان با ظرفیت حدود 1600 بیمار، ساختمان ستاد اداره و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  صورت گرفت.

شایان ذکر است بسیاری از این اقدامات پیش از شیوع گسترده این ویروس با همکاری فرماندهی سپاه، بخشداری صفادشت، شبکه بهداشت و درمان و سایر ارگانها انجام گردیده که همین امر باعث شده  تاکنون در مراکز تحت نظارت در این شهرستان  با توجه به تعداد بالای افراد در حوزه های توانبخشی،یشگیری و اجتماعی گزارشی از ابتلا صورت نگیرد.

همچنین از دیگر اقدامات انجام شده ارسال بروشور های آموزشی تهیه شده توسط شبکه بهداشت و درمان و سازمان بهزیستی کشور به مراکز ، ممنوعیت ملاقات های مردمی ، اعلام آمادگی مشاورین اورژانس اجتماعی خط 123 جهت مشاوره و راهنمایی جهت تماس گیرندگان برای کنترل استرس و اضطراب با توجه به شیوع این بیماری، لغو تمامی همایش ها، نشست ها و جلسات حضوری، ثبت اقدامات مربوطه در سامانه مدیریت بحران ( اپیدمی کرونا) بصورت روزانه ، ابلاغ دستورالعمل های همگانی وزارت بهداشت جهت مراقبت از کارکنان و مراجعان در تمامی مراکز، تعطیلی مراکز روزانه توانبخشی و مهدهای کودک با هماهنگی ستاد مدیریت بحران و سازمان بهزیستی کشور، کاهش مراجعات حضوری افراد دارای معلولیت و پیگیری کارهای لازم توسط مددکاران و تسهیل گران به صورت تلفنی. نصب پوسترهای شسـتشوی دست و نکات احتیاطی پیشگیرانه در محل های عمومی سازمان و مراکز، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها پیش بینی اتاق قرنطینه و اتاق بیمار در تمامی مراکز،  خودداری از اعزام فرزندان بهزیستی به برنامه های تفریحی یا فوق برنامه گروهی تا عادی شدن شرایط، بررسی وضـعیت جسـمی فرزندان و بیماران مستقر در مراکز به صورت روزانه، تهیه ماسک و لوازم بهداشتی و ... میباشد.

شایان ذکر  است داود خادم رئیس اداره بهزیستی ضمن تبریک سال نو به مردم عزیز و جامعه هدف شهرستان گفت : رعایت توصیه ها و دستورات وزارت بهداشت که توسط رسانه های معتبر اعلام میشود امری جدی است و مردم میتوانند با در خانه ماندن زنجیره انتقال ویروس را قطع نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: این ۲ طرح شامل احداث فرهنگسرای آیت الله عالم نجف آبادی و مدرسه شهید حقیقی در محله صالح آباد نجف آباد است. مرتضی فولادی افزود: این فرهنگسرا با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به‌صورت سالن‌های چند منظوره و مدرسه نیز به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با مشارکت شهرداری در بافت فرسوده نجف آباد (محله صالح‌آباد) در حال ساخت است.

وی در ادامه به عملکرد اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: گذشته ۱۳ هزار مورد واگذاری مسکن به مساحت ۴۷ هزار مترمربع به صورت قطعی و اجاره‌ای داشتیم.

فولادی افزود: همچنین در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت‌المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی دولتی این شهرستان، هزار و ۹۲۲ برگ سند مالکیت تک برگ بنام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده و ۴۹۹ هکتار تحصیل اراضی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس