Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@09:10:51 GMT

وقوع ۸۴ مورد آتش سوزی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۵۰۹۲

خرداد: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: در برنامه های چهارشنبه سوری پایتخت تاکنون ۸۴ مورد گزارش شده است.
به گزارش خرداد ،«سید جلال ملکی» شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:‌ تا ساعت ۲۱ امشب ۸۴ مورد حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که آتش نشانان به محل حوادث اعلام شده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این آتش سوزی ها در معابر، فضای سبز، سطل های زباله مکانیزه و بخشی نیز در منازل و انبارها بوده که آتش نشانان نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: همه این آتش سوزی ها مربوط به چهارشنبه سوری نبوده است.
پایتخت آرام است
وی با بیان اینکه گزارشات حاکی است که امشب در بیشتر مناطق شهر تهران جوی آرام حاکم است افزود: بیشتر مردم امشب را رعایت کردند و در منازل حضور دارند گرچه در برخی مناطق مردم مشغول ترقه بازی هستند ولی در مجموع تاکنون در بیشتر مناطق شهر تهران جوی آرام و بدون حادثه همراه است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست که امشب را در منازل بمانند.
وی خاطرنشان کرد: تا عادی نشدن وضعیت در مناطق شهر آتش نشانان در معابر و اماکن پرازدحام مستقر هستند.
چهارشنبه‌سوری یکی از جشن‌های ایرانی است که در غروبِ سه‌شنبه، شبِ پیش از آخرین چهارشنبهٔ ماه اسفند برگزار می‌شود و برافروختن و پریدن از روی آتش مشخصهٔ اصلی آن است.
این جشن اولین جشن از مجموعه جشن‌ها و مناسبت‌های نوروزی است که با برافروختن آتش و برخی رفتارهای نمادین دیگر، به‌صورت جمعی در فضای باز درون و بیرون از خانه برگزار می‌شود.
با این حال، شاید ویروس کرونا موجب شود بسیاری از جوانان در هیجان این شب قرار نگیرند و بدون استفاده از مواد محترقه، جشنی شاد و آرام را برگزار کنند.
 همه ساله برخی از افراد به دلیل هیجانات و همچنین ناآگاهی از خطرات مواد محترقه، جانشان را از دست می دهند و عده ای نیز بخاطر مصدومیت های شدید ناشی از انفجار مواد محترقه، برای همیشه از داشتن جسمی سالم محروم می شوند. برچسب ها: آتش سوزی ، پایتخت ، چهارشنبه سوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: آتش سوزی پایتخت چهارشنبه سوری چهارشنبه سوری آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و  محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد،  اسپکه – بمپور،  یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و  گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه