Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:58:18 GMT

عناوین پربازدید علمی و پزشکی در ۲۷ اسفند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۵۱۶۸

عناوین پربازدید علمی و پزشکی در ۲۷ اسفند

به گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری می توانید اخبار پربازدید سرویس علمی پزشکی را بخوانید.   آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۶۱۶۹ نفر افزایش یافت   تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.   کاهش مدت بستری بیماران کرونایی به ۴ روز   قانعی با اشاره به دستیابی روش درمانی جدید برای کرونا گفت: در این روش جدید درمان ضایعات ریوی کرونا تسریع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  چگونه بعد از خرید کرونا را به خانه نیاوریم؟   انجام برخی نکات به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا بعد از خرید الزامی است که باید رعایت شود.   تولید پیچیده‌ترین داروهای مقابله با کرونا در ایران/ خبرهای خوش درراه است   ستاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شرکت‌های ایرانی درحال تولید پیچیده‌ترین داروهای مقابله با بیماری کرونا هستند.   ایستادن در صف خرید آجیل، استقبال از مرگ است   فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران گفت: ایستادن در صف‌های تشکیل شده برای خرید آجیل شهامت نیست؛ بلکه به استقبال مرگ رفتن است.   امکان آلودگی شیرینی به ویروس کرونا وجود دارد؟   یک متخصص تغذیه درباره امکان آلودگی شیرینی و آجیل به ویروس کرونا توضیح داد.   آمار مصدومان چهارشنبه سوری ۹۸   شما می‌توانید رویداد‌ها و آمار مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه سوری سال ۹۸ را در این گزارش خبری بخوانید.   یزد رکورددار مبتلایان به کرونا است   سخنگوی وزارت بهداشت گفت: یزد جزو یازده استانی است که موارد ابتلا به کرونا در آن بیشتر است.   افزایش مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا با مصرف دارو‌های مسکن   فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران گفت: مصرف هرگونه کورتن برای بیماران مشکوک به کرونا قدغن است.   میهمان ناخوانده چهارشنبه سوری امسال، آمار مبتلایان را افزایش می‌دهد   شرکت در مراسم چهارشنبه‌سوری امسال می‌تواند به‌دلیل ازدحام جمعیت، آمار مبتلایان به کرونا را افزایش دهد.   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا در ایران ویروس کرونا چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا تا صبح سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان وجود خواهد داشت. بر این اساس طی امروز تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی از سه شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور خواهد شد. با فعالیت این سامانه در استان از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت وزش باد محتمل است.

او افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد