Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات اورژانس اسلامشهر گفت: بر اثر انفجار مواد منفجره درشب چهارشنبه سوری در اسلامشهر، یک جوان ۲۳ ساله کشته و یک مامور نیروی انتظامی مجروح شد.

مهدی عزیزیان رئیس مرکز اورژانس شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار داشت: چهارشنبه سوری کرونایی در اسلامشهر، یک کشته و یک مجروح به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزیان افزود: در اثر حادثه ای که عصر امروز در محله شهرک امام خمینی (مسکن مهر ضیاءآباد) اسلامشهر به وقوع پیوست، یک جوان حدود ۲۳ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه جان خود را از دست داد و یک مامور نیروی انتظامی نیز از ناحیه دست دچار مجروحیت شد.

رئیس اورژانس اسلامشهر با اشاره به اینکه این حادثه در اطراف مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: با حضور عوامل اورژانس در محل و انجام کمک های اولیه، متاسفانه این جوان بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و مامور نیروی انتظامی که مجروح شده بود، پس از انجام کمک های اولیه لازم برای طی مراحل درمان به بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر منتقل و بستری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چهارشنبه سوری کرونایی که به توصیه کارشناسان بهداشت تجمع ها انجام نشود، عده ای از شهروندان بدون توجه به رعایت مسائل بهداشتی، اقدام به برگزاری مراسم سنتی چهارشنبه سوری و آتش بازی کردند که خوشبختانه براساس آخرین اطلاعات بدست امشب میزان تلفات و حوادث به کمترین میزان خود در طی چند سال گذشته رسیده و فقط به غیر از حادثه فوق، یک شهروندهم در شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده است. 

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/م/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی چهارشنبه سوری امام خمینی مسکن مهر چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش همشهری آنلاین، عارف شرهانی سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه‌آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

کد خبر 848722 منبع: ایسنا برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار خبر مهم اورژانس حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • حادثه رانندگی در فارسان
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین