Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگاران  ضمن بیان اینکه توزیع بسته‌های بهداشتی بین اقشار ضعیف و نیازمند توسط مرکز افق امامزاده علی بن جعفر سمنان در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: ۱۸۰ میلیون ریال به بیمارستان کوثر سمنان از محل موقوفه حاج احمد توکلی به این مرکز بهداشتی و درمانی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه نیت موقوفه فوق‌الذکر دارو و درمان است، یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، این مبلغ از محل موقوفه حاج احمد توکلی پرداخت شد تا بتوانیم بخش کوچکی از هزینه‌های درمانی بیماران را تأمین کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمنان بابیان اینکه گروه جهادی حوزه علی بن ابیطالب علیه‌السلام سمنان، تعداد ۱۲۰ بسته بهداشتی تهیه و توزیع کرده است، اضافه کرد: این بسته‌های بهداشتی شامل اقلامی ازجمله شامپو، مایع دستشویی، پودر شستشوی دستی و ماشینی، سفیدکننده، دستمال‌کاغذی و مایع ضدعفونی‌کننده دست است.

نفری با تأکید بر لزوم کمک برای حفظ سلامت مردم در جامعه بیان کرد: در ابتدای سال جاری ۲۴۰ میلیون ریال از محل عوائد این موقوفه به بیمارستان کوثر پرداخت‌شده بود.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته های بهداشتی بیماری کرونا اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم