Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد‌.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور امروز (سه شنبه) از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کرد.

کاراندیش در حالی از سمت خود در باشگاه تراکتور کناره‌گیری کرد که این باشگاه در هفته‌های اخیر در پرونده‌های کوین کنستانت، آنتونی استوکس و لی هری اروین از سوی فیفا به پرداخت غرامت محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاراندیش ضمن تایید این خبر گفت:

استعفای من ربطی به اتفاقات اخیر باشگاه و احکام صادر شده از سوی فیفا ندارد و به دلیل مسائل شخصی از سمت خود کناره گیری کردم.

وی افزود:

همانطور که قبلا هم گفتم در پرونده هایی که فیفا رای به محکومیت باشگاه تراکتور داده، من وکیل باشگاه نبودم و قرارداد این بازیکنان نیز مربوط به دوران حضور من در باشگاه تراکتور نیست. در هر صورت همانطور که گفتم من به دلیل مسائل شخصی تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود گرفتم.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار تراکتورسازی باشگاه تراکتور کناره گیری سمت خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران