Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ثمینی عصر سه شنبه در اولین جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: در راستای مقابله با بیماری کرونا عملیات غربالگری در سطح استان انجام شد، که لرستان در این زمینه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به رعایت بهداشت به عنوان مهمترین اولویت در شرایط کنونی، بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان نیاز مردم به اقلام بهداشتی و مایحتاج اولیه تأمین و در اختیار آنها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نظارت بر توزیع این اقلام و قیمت گذاری بر روی آنها به درستی انجام و با توجه به نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه، تدابیری اندیشیده شود تا مایحتاج اولیه آنها به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گیرد.

معاون استاندار لرستان افزود: امنیت روانی جامعه در شرایط کنونی بسیار مهم است و با افرادی که اقدام به شایعه پراکنی و نشر اکاذیب ‌کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ثمینی ادامه داد: تیم‌های مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان، در صورت برخورد با مورد مشکوک آنها را جهت انجام فرآیند درمان به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می کند که انتظار می‌رود مردم با این اکیپ ها همکاری کنند.

وی گفت: با توجه به شرایط کنونی به دستور مقام معظم رهبری( مد ظله) نیروهای مسلح جهت کمک به کادر پزشکی کشور وارد صحنه شدند و تا کنون اقدامات مفیدی در زمینه ضدعفونی و گندزدایی معابر، کمک به کادر درمانی و ایجاد نقاهتگاه ها انجام شده است.

تاکنون ۳۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در لرستان شناسایی شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا لرستان علائم کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا لرستان علائم کرونا کرونا ویروس کرونا لرستان علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در اولین نشست کارگروه بحران و پدافند زیستی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بهداشت را خط مقدم سلامت مردم دانست و اظهار داشت: طبق برآوردهای ما و اقدامات صورت‌گرفته، حدود ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی استان از طریق فاضلاب آبیاری می‌شود که این کار می‌تواند سلامت مردم را تهدید کند.

وی بیان داشت: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی لرستان نظارت است که با همکاری محیط‌زیست باید مخاطرات زیست‌محیطی استان را رصد کنند و جهاد کشاورزی هم وظیفه دارد که متخلفین را به مراجع ذی‌صلاح معرفی کند تا از آبیاری مزارع از طریق فاضلاب، جلوگیری شود، زیرا هدف تولید محصولات کشاورزی سالم است تا سلامت مردم تضمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، علاوه بر مشکلات میکروبی، وجود پسماندها، آلوده‌شدن آب‌وخاک توسط سموم و وجود فلزات سنگین در محصولات کشاورزی، از جمله گوجه فرهنگی، هویج و دیگر محصولات کشاورزی را جز مخاطراتی دانست که سلامت مردم را تهدید می‌کند.

کد خبر 6100432

دیگر خبرها

  • ‍ اجرای برنامه کشوری وارنیش فلورایدتراپی در شهرستان بوکان
  • ۵۰ درصد ایرانی‌ها از بیماری‌های دهان و دندان رنج می‌برند
  • ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!
  • ۵۰ درصد ایرانی ها از بیماری های دهان و دندان رنج می برند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت
  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • صدور برگه‌ جواب تقلبی در آزمایشگاه‌ها صحت ندارد
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر