Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@20:44:22 GMT

تشدید تدابیر امنیتی در مرزهای اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۵۸۸۶

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از رویترز، اسپانیا دومین کشور اروپایی است که پس از ایتالیا به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و بالاترین تلفات ناشی از این بحران را ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش، دولت اسپانیا با افزایش نیرو‌های پلیس در مرز‌های خود با فرانسه و پرتغال به اتباع خارجی اجازه ورود به خاک این کشور را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخشی از تدابیر ویژه دولت اسپانیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

تلفات ویروس کرونا در اسپانیا طی شب گذشته با ۱۸۲ نفر افزایش به بیش از ۴۹۱ نفر رسیده است. تعداد کل موارد ابتلا به کرونا در اسپانیا نیز به ۱۱۱۷۸ نفر رسیده است.

اسپانیا روز دوشنبه نیز مرز‌های خود را به روی همه اتباع اسپانیایی بسته است. البته مبادله کالا در مبادی مرزی اسپانیا همچنان ادامه دارد.

دولت‌های اروپایی تدابیر و اقدامات ویژه‌ای را برای مقابله با شیوع کرونا اتخاذ کرده‌اند که بستن مرزها، تعطیلی مدارس فروشگاه‌ها و رستوران‌ها و دستور دادن به شهروندان برای باقی ماندن در خانه‌ها بخشی از این اقدامات است.

وزرای دولت اسپانیا دوشنبه اعلام کردند که وضعیت فوق العاده ۱۵ روزه که بخش گسترده‌ای از این کشور را به تعطیلی کشانده، تمدید خواهد شد و دولت بستن مرز‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی آیت الله بطحایی حشد الشعبی چهارشنبه سوری جشنواره بهاره مجازی پاندمی حرم حضرت معصومه عمار صالحی تدابیر امنیتی اسپانیا شیوع ویروس کرونا کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی آیت الله بطحایی حشد الشعبی چهارشنبه سوری جشنواره بهاره مجازی پاندمی حرم حضرت معصومه عمار صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، دانشگاه های اسپانیا نیز امروز سه شنبه به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند.

بر اساس اعلام این رسانه، دانشجویان دانشگاه های اسپانیا در شهر مادرید پایتخت این کشور نیز در ابراز همبستگی با فلسطین چادرهایی برپا کرده و خواستار پایان جنگ در نوار غزه و توقف سرمایه گذاری ها در اراضی اشغالی شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی اِی بی سی نیوز، در اسپانیا ده‌ ها دانشجو بیش از یک هفته را در یک چادرهای معترضان حامی فلسطین در پردیس دانشگاه «والنسیا» گذرانده‌ اند.

گزارش این رسانه در این خصوص حاکیست: اردوهای مشابهی از دیروز دوشنبه در دانشگاه بارسلونا و دانشگاه کشور باسک هم برپا شد. گروهی به نمایندگی از دانشجویان در دانشگاه‌ های دولتی مادرید اعلام کردند که اعتراضات خود را در روزهای آینده علیه جنگ افزایش خواهند داد.

این در حالیست که تظاهرات های مشابهی نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایت های اشغالگران قدس در غزه در سراسر جهان به صورت روزانه در حال برگزاری است.

کد خبر 6099615

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟