Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@09:11:04 GMT

مرحوم آیت‌الله بطحایی تقکری اعتدالی داشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۵۹۶۱

قدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران با اشاره به درگذشت آیت الله بطحایی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: این شخصیت مردمی و متعهد سال‌ها در خدمت به نظام اسلامی بود و تفکری اعتدالی و به دور از افراط و تفریط داشت. آشنایی و رفاقت بنده با این استاد معزز از زمانی که در کنار مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای حضور در مجلس خبرگان رهبری آماده می شدند آغاز شد و پس از حضور ایشان در مجلس خبرگان رهبری و امامت جماعت مسجد مقدس امام حسن عسکری (ع) در قم تا امروز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی - او ادامه داد: اطلاعاتی که بنده از دوران جوانی تا آخرین سال های مجاهدت مخلصانه‌اش از زبان آیت الله محمد اشرفی اصفهانی و آیت الله رحیم علی بخشی نهاوندی دارم، حاکی از آن است که در دوران طاغوت، در صفوف پر خطر و همراه امام خمینی (ره) حضور داشته و پس از پیروزی انقلاب، در سنگرهای حسّاس و اثرگذاری نظیر استادحوزه و دانشگاه و نماینده خبرگان رهبری  و همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه گلپایگان و امامت جماعت مسجدمقدس امام حسن عسکری (ع) خدمت کردند.

حشمتیان گفت: رحمت واسعه و فضل الهی را برای این عالم مجاهد مسئلت نموده، این مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و خاندان محترم ایشان و بیت شریف، همسرمکرمه و فرزندان ایشان و دیگر بازماندگان، دوستان و دوستدارانشان تسلیت عرض نموده و خود را در غم بازماندگان محترم شریک می دانم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آیت الله بطحایی مجلس خبرگان رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی قدرتعلی حشمتیان آیت الله سیدهاشم بطحایی دبیرکل حزب مستقل خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند

به گزارش خبرآنلاین، این روزنامه که پیش از این مکررا ادعا می کرد رقابت فراگیر بین احزاب و سلیقه های مختلف وجود دارد، نوشت: ۱۶۵ نامزد آنها تایید صلاحیت شدند که ۴۵ نفرشان در دور اول انتخابات به مجلس راه یافتند.اگر انتخابات مهندسی شده و غیررقابتی بود، چگونه ۱۶۵ نفر اصلاح‌طلب و اعتدالی تایید شدند؟

بار دیگر باید از امتداد داخلی دشمن و مدعیان اصلاحات پرسید؛ اگر انتخابات مهندسی شده و غیر رقابتی بود، چگونه آن ۱۶۵ نفر تایید شدند و این عده به مجلس راه یافتند؟

کیهان که از راه یافته های این جریان به مجلس، علیرغم ایجاد تنگناهای شدید، ناراضی به نظر می رسد، ادامه داد:
در حالی‌که بسیاری از رسانه‌های مدعی اصلاحات مدعی عدم امکان رقابت در انتخابات بودند، در گزارش‌های خود گفتند «نامزدهای میانه‌رو» رأی آورده‌اند. خبر آنلاین گزارشی با عنوان «۴۵ صندلی مجلس دوازدهم؛ سهم لیست صدای ملت از انتخابات» منتشر کرد، سایت انتخاب نیز یکی از منتخبان در تهران را به عنوان میانه‌رو و گزینه مناسب برای تصدی ریاست مجلس معرفی کرد.

۲۳۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903290

دیگر خبرها

  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه