Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:34:24 GMT

آغاز بکار صندوق ۴ میلیارد دلاری روسیه برای تثبیت اقتصاد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۶۶۱۹

آغاز بکار صندوق ۴ میلیارد دلاری روسیه برای تثبیت اقتصاد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، میخائیل میشوستین، نخست‌وزیر روسیه از آغاز به کار صندوق ضد بحران ۳۰۰ میلیارد روبلی روسیه خبر داد؛ این صندوق از بخش اقتصادی این کشور و شهروندان آن با وجود شیوع جهانی کرونا حمایت خواهد کرد.

میشوستین که رئیس ستاد هماهنگ مبارزه با کرونا در دولت روسیه است، گفت: ما اولویت‌بندی‌هایی را مشخص کرده‌ایم و معتقدم لازم است امروز اقداماتی را برای جلوگیری از تأثیرات منفی ویروس کرونا بر اقتصاد این کشور و زندگی مردم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر گفت که دولت به زودی یک خط خبری برای پوشش جدیدترین اخبار ویروس کرونا به راه می‌اندازد تا شهروندان روسیه فوراً از آخرین خبرهای مربوط به شیوع بیماری آگاه شوند.

میشوستین گفت: علاوه بر آخرین خبرها، تعداد مبتلایان و تعداد افراد بهبود یافته به صورت به روز در این خط خبری اعلام می‌شود.

کد خبر 4880845

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت نفت گمرک ایران قیمت دلار بورس وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی سازمان بورس و اوراق بهادار بازار سهام طرح ملی مسکن اوپک تولید نفت عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم

زلنسکی انتظار ندارد که اوکراین در جریان جنگ با روسیه به ناتو بپیوندد.

به گزارش ایسنا، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در نشست خبری با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در کی‌یف گفت: «به عقیده من، ما پس از پیروزی در جنگ با روسیه به ناتو ملحق خواهیم شد.»

به نقل از شبکه خبری DPA، تمامی ۳۲ عضو ائتلاف نظامی ناتو باید برای پیوستن یک کشور جدید در این ائتلاف به توافق برسند.

چند عضو ناتو نگرانی خود را بابت خطر پیوستن اوکراین به ناتو ابراز کرده و گفته‌اند که می‌ترسند  سربازانشان وارد جنگی مستقیم با روسیه شوند.

زلنسکی در ادامه گفت: «برای اینکه اوکراین از نظر سیاسی در این ائتلاف پذیرفته شود، به پیروزی نیاز دارد.»

اوکراین بیش از ۲ سال است که با حمایت کشورهای عضو ناتو از خود در برابر حمله روسیه دفاع می‌کند.

در سال ۲۰۱۹، کی‌یف هدف عضویت در ناتو را در قانون اساسی خود ثبت کرد. جلوگیری از الحاق اوکراین یکی از اهداف جنگ روسیه محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟